Častou chybou při vytváření kategorií je jejich název. Pro vás totiž může být zřejmé, co se pod daným slovem skrývá, ale nemusí to tak být i z pohledu zákazníků. Pokud například hledají mikiny, nebudou se dívat do kategorie halenky a pak váš e-shop zkrátka opustí v domnění, že daný produkt vůbec nemáte. To stejné platí i při nesprávném zařazení produktů do jednotlivých kategorií.
Nezapomeňte produkty nazývat dohledatelnými a srozumitelnými názvy. Dávejte pozor na odpovídající produktové fotky - pokud nabízíte pouze jednu část ze setu, nedávejte ho jako produktovou fotku celý. Jen tím zmatete zákazníky, kteří vás zahltí svými dotazy či vám v nejhorším případě napíšou negativní recenzi.
A proč je tohle všechno důležité? Snadná orientace na vašem e-shopu je jedním z klíčových faktorů, které určí, zda u vás zákazník nakoupí nebo ne. Kromě zákazníků jsou však správné názvy a zařazení produktů důležité především pro SEO. Využijte toho, že díky organickému vyhledávání můžete přilákat spoustu návštěvníků na váš e-shop zadarmo a naučte se s ním pracovat.