Pozvánka na webinář: Best practices řešení klíčových oblastí e-shopů

Podle čeho posoudí zákazník důvěryhodnost e-shopu? Co ho od nákupu odradí a co naopak vnímá pozitivně? Jaký komunikační kanál preferuje? Na tohle všechno našel odpověď Filip Ekl z digitální agentury Sherpas, který se s vámi na webináři 31. 10. 2019 podělí o výsledky studie Best practices řešení klíčových oblastí e-shopů, kterou zpracoval ve spolupráci s asociací APEK.

Co se na webináři dozvíte?

Postupně si projdeme klíčové oblasti studie Best practices klíčových oblastí e-shopů a vysvětlíme si, které části vašeho e-shopu jsou pro vaše návštěvníky klíčové na cestě k nákupu a jak je upravit, aby fungovaly pro vás. Čekají nás témata jako:

  • Podle čeho zákazník určuje kvalitu obchodu
  • Jakou preferuje navigaci a orientaci na e-shopu (aneb jak zákazníkovi cestu co nejvíce zkrátit)
  • Co zákazníci ocení při výběru zboží
  • Jak pojmenovat a pracovat s akčním tlačítkem na produktové stránce
  • Co odradí zákazníka od provedení objednávky a co naopak vnímá pozitivně
  • Jaký komunikační kanál zákazník preferuje

Závěry studie jsou podloženy výzkumem, do kterého byla zapojena více než tisícovka českých zákazníků e-shopů.
Studii připravila digitální agentura Sherpas a vydala ji Asociace pro elektronickou komunikaci (APEK).

Okruhy, které vás na webináři čekají

apek2
apek2
 

Webinář je ZDARMA. Zároveň k němu nepotřebujete žádné speciální technické vybavení. Stačí se zaregistrovat.

Důležité informace k webináři

Kdy?

31. 10. 2019 od 15 - 16 hod.

Kde?

Kdekoliv, stačí být online.

Cena?

ZDARMA

Harmonogram

  • Představení výzkumu a zkoumaných dat
  • Výstupy studie - co z nich pro e-shopery vyplývá včetně příkladů z praxe
  • Závěry a prostor pro diskuzi

Kdo webinář povede?

Filip Ekl
Filip Ekl
 

Filip Ekl

Vedoucí UX týmu ve společnosti SHERPAS

Filip je specialista na návrh, realizaci a vyhodnocování uživatelských výzkumů a testování. Má za sebou přes 1 000 rozhovorů a uživatelských testování předních českých značek jako jsou Česká spořitelna, Air Bank, Škoda Auto, Sportisimo, Vodafone, Čedok a desítky dalších. Jeho cílem je proniknout do myslí lidí a nacházet řešení, která budou přívětivá pro uživatele a výhodná pro byznys.

V rámci realizace studie jsme hledali odpovědi na byznysově důležité otázky, které denně řeší drtivá většina e-shopů. Vzhledem k rozsáhlosti vzorku uživatelů máme dostatek sebevědomí tvrdit, že jsme společně vytvořili unikátní inspirační materiál, který dává majitelům e-shopů jasný obrázek toho, co na českého zákazníka „platí“ - ať již ve fázi výběru obchodu, z hlediska celkové orientace na e-shopu nebo třeba při finalizaci objednávky.“ říká Filip Ekl, šéf UX oddělení Sherpas, který byl primárně zodpovědný za sběr dat a jejich následnou analýzu.

Co je webinář a jak přihlášení funguje?

Webinář si představte něco jako Skype hovor. Jinými slovy, jedná se o tzv. živou forma online komunikace, která probíhá prostřednictvím internetu pouze přes webový prohlížeč. Na zaregistrovaný e-mail vám zašleme link, díky kterému se dostanete do online prostoru webináře. Tam můžete sledovat prezentaci, ptát se na dotazy. Vše je zároveň online, nacházet se tak můžete kdekoliv, stačí vám pouze internet.

Webinář si představte něco jako Skype hovor. Jinými slovy, jedná se o tzv. živou forma online komunikace, která probíhá prostřednictvím internetu pouze přes webový prohlížeč. Na zaregistrovaný e-mail vám zašleme link, díky kterému se dostanete do online prostoru webináře. Tam můžete sledovat prezentaci, ptát se na dotazy. Vše je zároveň online, nacházet se tak můžete kdekoliv, stačí vám pouze internet.

K účasti na webináři nepotřebujete žádné speciální technické vybavení, zúčastnit se tak může úplně každý.

Stále nevíte, co si pod webinářem představit? Podívejte se na článek zde.