Zúčastněte se oXy Day 2019: Konference pro e-shopery

Nakupují u vás zákazníci rádi? Chtěli byste se dozvědět, jak zvýšit návštěvnost a zajistit, aby se k vám zákazníci vraceli? Je pro vaše zákazníky nakupování u vás zážitkem? Nenechte si ujít naši konferenci oXy Day 2019, která bude zaměřená na zákazníky vašich e-shopů.

oXy Day 2019

oxyday2019_logo

3. 10. 2019 | Hotel Golf Praha

Nakupují u vás zákazníci rádi? Chtěli byste se dozvědět, jak zvýšit návštěvnost a zajistit, aby se k vám zákazníci vraceli? Je pro vaše zákazníky nakupování u vás zážitkem?

Konference zaměřená na zákazníky vašich e-shopů

Zúčastněte se konference pro e-shopery a přijďte si poslechnout inspirativní přednášky o novinkách v jednotlivých oborech, zapojte se do networkingu s partnery, projektovými manažery a online marketingovými specialisty.

To vše se bude odehrávat v Hotelu Golf**** v Praze ve čtvrtek 3. 10. 2019. Kromě zajímavého programu vás čeká také bohatý doprovodný program, celodenní občerstvení a večerní afterparty.

oXy Day 2019 je určen pro majitele větších, středních a menších e-shopů a jejich zaměstnance.

Co nás čeká a nemine?

oxyday2019_program2
oxyday2019_program2

Čeká vás bohatý a inspirující program plný přednášek od špičkových řečníků, externích partnerů a našich specialistů.

Celodenní občerstvení, večerní raut, rumová degustace a afterparty plná hudby a zábavy v ceně.

Jeden den, ze kterého můžete těžit roky.

Časový harmonogram oXy Day 2019

čas Program Bližší informace
9,00-10,00 Příchod účastníků vítání účastníků, networking, občerstvení
10,00-10,15 Zahájení a úvodní slovo zahájení našeho slavnostního dne se ujme náš CEO Štěpán Mrázek
10,15-10,45 Google - Trendy v e-commerce a služba Google Pay Tomáš Böhm - Product Marketing Manager, Consumer Payments, CEE
10,45-12,00 Panelová diskuze ERP systémů představí se nám zástupci ESO9, Asseco Solutions, Solitea, JetSoft
12,00-13,00 Zákaznická péče je všude kolem nás Mário Roženský
13,00-14,00 Přestávka oběd, networking
14,00-14,45 Jak postavit úspěšnou e-commerce značku? Mýty, polopravdy a další pověry kolem e-shop Brandingu. Josef Havelka
14,45-15,30 Panelová diskuze platebních brán představí se nám zástupci ComGate, GoPay, Barion
15,30-15,45 Přestávka coffee break, networking
15,45-16,15 Jak na fungující e-mail marketing e-shopu Veronika Dostálová za Ecomail
16,15-17,00 Case study - Fulfillment spolupráce s malými a středními e-shopy Flash Services
17,00-18,00 Ukončení přednáškové části konference konzultace s partnery a specialisty, doprovodný program
18,00 a dále Večerní raut a afterparty večeře, networking, hudební produkce

Program

  • Diskuze ERP partnerů a platebních bran
  • Představení partnerů, změny a novinky, propojení s e-shopovým řešením
  • Trendy v e-commerce, moderní platební metody, zákaznická péče, brand, fulfillment
  • 100+ e-shoperů pod jednou střechou
  • Networking
  • Zábava a odreagování se specialisty, špičkovými odborníky, partnery a účastníky akce

Více z přednášek

fit500x400
fit500x400
 

Ohlédněte se s námi za oXy Day 2019

Konference oXy Day 2019 se konala ve čtvrtek 3. října 2019 v Hotelu Golf Praha. Tématem byla inspirace a novinky pro e-shopy. Podívejte se s námi, jak akce probíhala a jak ji hodnotí samotné vedení oXyShopu.

DSC_0459
DSC_0459
 

Jak vylepšit dobrý pocit z nákupního košíku

Tomáš se na oXy Day 2019 věnoval tématu nákupního procesu a jeho vlivu na úspěšné dokončení objednávky. Konkrétněji rozebral a zmínil, které nejčastější důvody vedou k předčasnému ukončení nákupního procesu a představil možné řešení ze strany Google. Co konkrétně v jeho přednášce zaznělo?

DSC_0669
DSC_0669
 

Jak na skvělou zákaznickou péči

Mário Roženský se na oXy Day 2019 zabýval problematikou zákaznické péče. Konkrétně řešil, jaký má kvalitní zákaznická péče přínos pro business a ukázal, jak by správná komunikace se zákazníky měla vypadat. Všechny jeho tipy se dočtete v článku.

Havelka
Havelka
 

Jak postavit úspěšnou e-commerce značku

Marketingový guru Josef Havelka se v rámci konference oXy Day 2019 věnoval důležitosti brandbuildingu v e-commerce. Prozradil, proč nevsázet pouze na performance marketing a co je klíčem k úspěšnému a trvalému růstu e-shopu. Jaké tipy Havelka e-shoperům předal?

Veronika Dostálová
Veronika Dostálová
 

Objevte kouzlo e-mail marketingu

Díky e-mail marketingu oslovíte relevantní zákazníky, vybudujete si s nimi vztah, a navíc podpoříte prodej. O tipy, jak na fungující e-mail marketing, se na oXy Day podělila Veronika Dostálová z Ecomailu. My vám je přinášíme v článku.

Přednášející na oXy Day 2019

 

 

Tomáš Böhm
Tomáš Böhm
 

Tomáš Böhm

Své dlouholeté zkušenosti sbíral Tomáš jako generální ředitel v More Rewards, kde byl zodpovědný za zavedení věrnostní program MasterCard Priceless Specials. Dále působil jako strategický marketingový ředitel ve firmě Up Česká Republika, která mu umožňovala spravovat nové produkty v oblasti zaměstnaneckých benefitů, a to od prvotního výzkumu až po uvedení finálního produktu na trh. V současné době pracuje Tomáš pro společnost Google jako produktový marketingový manažer pro spotřebitelské platby ve střední a východní Evropě se zaměřením na produkt Google Pay v regionu. Konkrétně se zabývá vytvářením prostředí pro úspěšné zavedení nové platební metody na trzích střední a východní Evropy.

Přednáška na oXy Day 2019: Trendy v e-commerce a služba Google Pay

Inspirativní přednáška o směřování e-commerce u nás i v zahraničí. Dozvíme se také, jak funguje Google Pay a jaké výhody přináší zákazníkům, kteří nakupují na e-shopu.

Mário Roženský

Mário úspěšně vybudoval několik firem a projektů. Základem každého projektu byla orientace na zákazníka a skvělá zákaznická péče. Své znalosti a zkušenosti nyní aplikuje při vývoji aplikace SupportBox, která slouží ke zjednodušení e-mailové komunikace se zákazníky. Pravidelně přednáší a školí na téma zákaznické péče v e-shopech, také pořádá konferenci SupportDay.

Přednáška na oXy Day 2019: Zákaznická péče je všude kolem nás

Zákaznická péče není jen call centrum či odpovědi na dotazy zákazníků. Zákaznická péče je prostě všude, kam se podíváte - ve vašem e-shopu, ve vyhledávači produktů, v popiscích zboží, v nákupním košíku a celém nákupním procesu. Chceme, aby byli vaši zákazníci spokojení a nakupovali na vašem e-shopu rádi. Jak toho docílit? Kde všude se skrývá zákaznická péče? Zajímá vás, jak to chodí v jiných e-shopech? Na co si dát pozor? Ukážeme vám úspěšné, ale i neúspěšné příklady z praxe.

Mario_Rozensky
Mario_Rozensky
 

 

Josef Havelka
Josef Havelka
 

Josef Havelka

Patří mezi smetánku českého marketingu a je také jedním z pěti držitelů ceny Adman, která se uděluje za přínos pro tuzemský marketing. Zakládal Českou reklamní agenturu Leo Burnett, která se pod jeho vedením stala významnou tuzemskou skupinou. Nakonec se stává ředitelem pro celou střední a východní Evropu. Podílel se na vzniku společnosti ZOOT. Více jak tři roky zastával pozici marketingového ředitele České spořitelny. Má za sebou mnoho marketingových projektů. Nyní se věnuje tibetskému Budhismu a portálu Humbug.cz.

Přednáška na oXy Day 2019: Jak postavit úspěšnou e-commerce značku? Mýty, polopravdy a další pověry kolem e-shop Brandingu.

Google nabízí 71.600.000 odkazů na otázku "How to build a succesful e-commerce Brand?" Je to opravdu tak snadné? Jsou tyto rezepty funkční? Nebo to je celé snůžka nesmyslů či banalit. Co opravdu musím udělat a čeho je třeba se vyvarovat, když to opravdu myslím se svým e-shopem vážně?

Veronika Dostálová

Veronika stála u zrodu Ecomailu – jednoho z předních českých řešení pro e-mail marketing a multikanálovou komunikaci. Během svého působení v Ecomailu si prošla podporou a školením zákazníků i péčí o zajímavé klienty z nejrůznějších segmentů, kde získala nespočet cenných zkušeností. V současné době má na starosti marketingovou komunikaci a business development společnosti Ecomail.

Přednáška na oXy Day 2019: Jak na fungující e-mail marketing e-shopu

Jste s e-mail marketingem teprve na začátku? Posíláte jen pravidelné newslettery na celou databázi a rádi byste váš e-mailing posunuli někam dál? Přijďte si poslechnout přednášku a zjistěte, jak vše správně nastavit hned od začátku. Zaměříme se na způsoby aktivního sběru kontaktů a dalších nezbytných dat o vašich zákaznících. Ukážeme si základy personalizace v e-mailové šabloně a nebudou chybět ani příklady vzorových segmentů a nejoblíbenějších scénářů automatických kampaní.

veronika_dostalova
veronika_dostalova
 

Partneři

google
google

Hlavním účinkujícím na konferenci oXy Day 2019 bude Tomáš Böhm za společnost Google,
který bude přednášet na téma "Trendy v e-commerce a služba Google Pay".

Ekonomické systémy

money_solitea

Společnost Solitea vyvíjí jedny z nejúspěšnějších podnikových a ekonomických systémů na českém trhu - patří mezi ně Money S3, S4, S5 či fakturační systém iDoklad.

helios-100

Společnost Asseco Solutions nabízí podnikové informační systémy HELIOS, vhodné pro organizace všech velikostí v nejrůznějších oblastech jejich působení.

eso9-100

Společnost ESO9 international je dodavatelem informačních technologií ve 4 různých edicích - pro začínající firmy i pro firmy s individuálními potřebami.

JetSoft
JetSoft

JetSoft je implementačním a vývojovým partnerem systémů Money S3/S4/S5.

 

Účastníci panelové diskuze ERP systémů

 

Martin Kršňák

Business Development Director Asseco Solutions

V oblasti IT se Martin pohybuje již více než 15 let. Působil na obchodních pozicích v přímém i nepřímém obchodu. Poslední čtyři roky se věnuje rozvoji obchodu a řízení partnerské sítě Asseco Solutions, kde působí jako Business Development Director.

 

Martin Kršňák
Martin Kršňák
 

 

Jiří Ptáček
Jiří Ptáček
 

Jiří Ptáček

Místopředseda představenstva
ESO9 international a.s.

V IT oblasti se pohybuje již 21 let od pozic obchodního zástupce, obchodního ředitele až po převzetí funkce ředitele společnosti a člena představenstva v roce 2008. Díky rozšiřování působnosti i vstupu společnosti na zahraniční trhy se o rok později stal generálním ředitelem a místopředsedou představenstva, kde setrvává doposud.

Miroslav Koudelka

Výkonný ředitel a majitel společnosti JetSoft

Již 22.rokem se věnuje implementacím ERP značky Money, z toho 18.rok ve společnosti JetSoft, která je dlouhodobě nejsilnějším partnerem skupiny Solitea. Ve společnosti má na starosti obchod, marketing a řídí a aktivně se podílí na implementacích. Na počátcích projektů plní funkci analytika a architekta procesů s využitím znalosti celého portfolia základních i rozšiřujících modulů. Poslední 3 roky se také věnuje zavádění interních procesů, aby firma zdravě zvládla růst, kterým prochází.

Miroslav_Koudelka
Miroslav_Koudelka
 

 

Tomáš Komárek
Tomáš Komárek
 

Tomáš Komárek

Obchodní ředitel Solitea Česká republika, a.s.

ERP začal do hloubky poznávat v roce 2004, kdy se začal podílel na testování nově vznikajícího ERP systému společnosti Cígler Software, uvedeného na trh v roce 2007 jako Money S5. Poté získal zkušenosti z praxe jako implementátor a následně vedoucí projektů. Toto období své kariéry považuje za nejpřínosnější v poznání potřeb firem. Od roku 2014 je pak obchodním ředitelem společnosti Solitea Česká republika, která kromě ERP systémů Money dodává i tradiční účetní program Money S3 nebo cloudovou fakturaci iDoklad.

Platební brány

comgate
 
gopay
 
barion
 

Účastníci panelové diskuze platebních bran

 

 

Jan Vodička

CMO GoPay

Honza pracuje v GoPay od roku 2016. Začínal s marketingem a aktuálně má kromě komunikace na starosti i zákaznickou podporu, obchod a částečně i produktový rozvoj.

Jan Vodička
Jan Vodička
 
Jakub_Ouhrabka
Jakub_Ouhrabka
 

Jakub Ouhrabka

Ředitel společnosti Comgate

Jakub je ve společnosti od roku 2002, kdy začínal jako vedoucí vývoje informačních systémů. V roce 2014 se stal provozním ředitelem a následně od roku 2017 ředitelem společnosti. Jakub vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy, obor informatiky.

Marek Zaťko

Manažer rozvoje pro ČR a SK Barion

Marek má více než 5 let zkušeností v oblasti financí. Pracoval pro velké hráče jako City Bank a Transferwise. Před více než rokem se připojil k týmu Barion a nyní zodpovídá za rozvoj obchodu a produktů v rámci České i Slovenské republiky.

Mario Barion
Mario Barion
 

Další partneři

 
ecomail_logo_new
ecomail_logo_new
 

Ecomail je marketingová platforma pro váš E-mailing, SMS, Facebook, Instagram a Messenger.

Přijďte na přednášku s tématem "Jak na fungující e-mail marketing e-shopu".

 

Kde se potkáme?

hotel_golf_praha
hotel_golf_praha

Hotel Golf Praha, Plzeňská 103, 150 00 Praha 5

Unikátní hotel, moderní design, pohodlné postele a vynikající snídaně jsou hlavními přednostmi hotelu Golf a Golf Depandance obklopeného zelení v blízkosti golfového hřiště.

Z centra Prahy se během pouhých 15 minut jízdy tramvají dostanete na zastávku Hotel Golf, která se nachází pár kroků od hlavního vchodu do hotelu.

V hotelu je vám k dispozici restaurace, lobby bar s letní terasou, plně vybavené konferenční prostory s pohodlným posezením, wellness a fitness.

Hotel Golf

mapa_bw

Možnost zvýhodněného ubytování v Hotelu Golf

Chtěli byste si akci oXy Day 2019 užít až do konce a máte zájem o ubytování v Hotelu Golf? Využijte zvýhodněné nabídky pro účastníky a rezervujte si ubytování ještě dnes.

Cena pro účastníky oXy Day 2019

  • Superior jednolůžko: 1. 850,-Kč /noc/včetně bufetové snídaně a Wifi
  • Superior dvoulůžko: 1.950,- Kč /noc/včetně bufetové snídaně a Wifi
  • Superior trojlůžko: 2.450,- Kč /noc/včetně bufetové snídaně a Wifi

Jak si rezervovat ubytování?

Stačí odeslat poptávku na rezervační oddělení s heslem "oxyshop" na e-mailovou adresu reservation2@hotel-golf.cz.