Aktuality z vývoje oXyShopu | červenec - srpen

Léto už pomalu končí, a protože jsme nezaháleli, máme tu další verzi pronajímaného oXyShopu. Co jsme pro vás připravili tentokrát? Těšit se můžete na moduly Segmentace zákazníků a Prodej po baleních. Zcela jsme přepracovali emaily a jejich správu. Také jsme opravili nalezené chyby a vylepšili frontend eshopu.

Modul Segmentace zákazníků

Představte si, že ve svém eshopu máte mnoho zákazníků. Za ten čas, po který eshop funguje, jste jich nasbírali už opravdu dost. Určitě tam jsou muži i ženy. Někteří nakupují pravidelně, někteří nakupovat přestali. Část z nich nakoupila pouze jednou. Kolik z nich jich je z velkých měst? A kdo z nich kupuje třeba zboží z konkrétní kategorie? Jak se v nich vyznat? Jak je rozdělit do skupin? Modul Segmentace zákazníků vám s tím pomůže a v rukou šikovného marketingového specialisty se stane mocným nástrojem.

Titulek

segmentation

Modul Prodej po baleních

Modul je určený všem, kteří chtějí prodávat zboží v eshopu po více kusech nebo po baleních. Po aktivaci modulu je možné prodávat například dlažbu v baleních po 2,25m2. Nebo lahve vína po 6, 12, 18 kusech. Více informací, jak modul funguje a co umí, se dočtete na našem blogu.

Titulek

6-Pack-Wine-Carriers-Natural-and-White-small

Hezčí emaily a snadnější správa

Emaily, které oXyShop zasílá vám i vašim zákazníkům jsme zcela předělali. Dostali novou, moderní šablonu. Upravili jsme je tak, aby se obrázky obsažené v emailech zobrazovaly rovnou, nemusíte klikat na obtěžující hlášky typu „Pro zobrazení obrázků klikněte sem“. Sjednotili jsme loga, hlavičky i patičky. V redakčním systému už nemusíte upravovat zvlášť obsahy emailů pro HTML a prostý text (plain text). Textovou verzi vygenerujeme automaticky za vás. Důkladně jsme emaily otestovali v různých mailových klientech a v nástrojích pro detekci spamu. Jak teď emaily vypadají, se můžete podívat zde.

Titulek

email_potvrzeni_objednavky_short

Vylepšili jsme frontend oXyShopů

Nejvíce jsme se zaměřili na skin FLAT 1.5:

  • Zlepšili jsme vzhled našeptávače pro vyhledávání.
  • Umíme vám libovolně nastavit „ukotvené menu“. To je část stránky, která se „přilepí“ k hornímu okraji internetového prohlížeče a zůstane viditelná, i když posunujete se stránkou dolů.
  • Lépe jsem nastylovali podkategorie stromu produktů, který se zobrazuje v levém sloupci.
  • Opravili jsme přetékání miniatur dalších fotek produktu v užších rozlišeních.
  • Zlepšili jsme zobrazení dárkového balení. To je ten případ, kdy nabízíte svým zákazníkům zabalení zboží do dárkového balení včetně kartičky s textem blahopřání.
  • A vylepšili jsme i zobrazení slev v detailu produktu.

Další vylepšení, změny a opravy chyb

  • Všechny konektory do informačních a ekonomických systémů umí synchronizovat až 8 obrázků produktů.
  • Stormware ohlásil změny v importech a exportech dat. Změny jsme prozkoumali a konektor oXyShopu připravili na nové verze Pohody. Pohodu můžete aktualizovat, data se budou s oXyShopem automaticky synchronizovat.
  • Konektor Money S3 jsme rozšířili o zápis změn zákazníka eshopu do adresáře zákazníků v Money S3. Tím pádem se změny propíší i do Obchodního jména, Provozovny a Fakturační adresy v hlavičce exportované objednávky.
  • V konektoru pro LEKIS se dá nastavit, že se dodací adresa přepravních služeb (například Uloženka, Zásilkovna) zapíše i do poznámky objednávky.
  • XML konektor jsme rozšířili o čtení skladových dispozic. Určitě se hodí všem, kteří importují produkty z externích zdrojů do oXyShopu.
  • Když jsme dělali redesign emailů, pořádně jsme uklidili kód v eshopu. A úklid jsme provedli opravdu z gruntu. Například jsme integrovali spoustu modulů přímo do jádra. Možná si říkáte, že tohle není zajímavé. Myslíme si ale, že je – protože budeme schopni lépe, efektivněji vyvíjet a nové funkce a vlastnosti se k vám dostanou častěji a rychleji.
  • Aktualizovali jsme sekci s dokumentací v Administraci oXyShopu.
  • Do Datalayeru pro Google jsme přidali reportování nenalezených stránek (404 Not found).
  • Modul Měření konverzí pro Zboží.cz jsme rozšířili o pokročilé měření konverzí.
  • Odstranili jsme statistiky MonkeyData z administrace oXyShopu. Stále můžete využívat placené programy přímo v prostředí MonkeyData.
  • Přidali jsme popis slevového kupónu, který se zobrazuje v celém nákupním procesu včetně objednávek a emailů. Sjednotili jsme i názvosloví: od teď mluvíme vždy a všude o slevových kupónech.
  • Posílili jsme výkon databázových serverů a serverů pro zpracování dat.

Doporučujeme

Související články
arrow icon