Aktuality z vývoje oXyShopu | červenec – srpen
Modul Segmentace zákazníků
Představte si, že ve svém eshopu máte mnoho zákazníků. Za ten čas, po který eshop funguje, jste jich nasbírali už opravdu dost. Určitě tam jsou muži i ženy. Někteří nakupují pravidelně, někteří nakupovat přestali. Část z nich nakoupila pouze jednou. Kolik z nich jich je z velkých měst? A kdo z nich kupuje třeba zboží z konkrétní kategorie? Jak se v nich vyznat? Jak je rozdělit do skupin? Modul Segmentace zákazníků vám s tím pomůže a v rukou šikovného marketingového specialisty se stane mocným nástrojem.
Titulek

Modul Prodej po baleních
Modul je určený všem, kteří chtějí prodávat zboží v eshopu po více kusech nebo po baleních. Po aktivaci modulu je možné prodávat například dlažbu v baleních po 2,25m2. Nebo lahve vína po 6, 12, 18 kusech. Více informací, jak modul funguje a co umí, se dočtete na našem blogu.
Titulek

Hezčí emaily a snadnější správa
Emaily, které oXyShop zasílá vám i vašim zákazníkům jsme zcela předělali. Dostali novou, moderní šablonu. Upravili jsme je tak, aby se obrázky obsažené v emailech zobrazovaly rovnou, nemusíte klikat na obtěžující hlášky typu „Pro zobrazení obrázků klikněte sem“. Sjednotili jsme loga, hlavičky i patičky. V redakčním systému už nemusíte upravovat zvlášť obsahy emailů pro HTML a prostý text (plain text). Textovou verzi vygenerujeme automaticky za vás. Důkladně jsme emaily otestovali v různých mailových klientech a v nástrojích pro detekci spamu. Jak teď emaily vypadají, se můžete podívat zde.
Titulek

Vylepšili jsme frontend oXyShopů
Nejvíce jsme se zaměřili na skin FLAT 1.5:
- Zlepšili jsme vzhled našeptávače pro vyhledávání.
- Umíme vám libovolně nastavit „ukotvené menu“. To je část stránky, která se „přilepí“ k hornímu okraji internetového prohlížeče a zůstane viditelná, i když posunujete se stránkou dolů.
- Lépe jsem nastylovali podkategorie stromu produktů, který se zobrazuje v levém sloupci.
- Opravili jsme přetékání miniatur dalších fotek produktu v užších rozlišeních.
- Zlepšili jsme zobrazení dárkového balení. To je ten případ, kdy nabízíte svým zákazníkům zabalení zboží do dárkového balení včetně kartičky s textem blahopřání.
- A vylepšili jsme i zobrazení slev v detailu produktu.
Další vylepšení, změny a opravy chyb
- Všechny konektory do informačních a ekonomických systémů umí synchronizovat až 8 obrázků produktů.
- Stormware ohlásil změny v importech a exportech dat. Změny jsme prozkoumali a konektor oXyShopu připravili na nové verze Pohody. Pohodu můžete aktualizovat, data se budou s oXyShopem automaticky synchronizovat.
- Konektor Money S3 jsme rozšířili o zápis změn zákazníka eshopu do adresáře zákazníků v Money S3. Tím pádem se změny propíší i do Obchodního jména, Provozovny a Fakturační adresy v hlavičce exportované objednávky.
- V konektoru pro LEKIS se dá nastavit, že se dodací adresa přepravních služeb (například Uloženka, Zásilkovna) zapíše i do poznámky objednávky.
- XML konektor jsme rozšířili o čtení skladových dispozic. Určitě se hodí všem, kteří importují produkty z externích zdrojů do oXyShopu.
- Když jsme dělali redesign emailů, pořádně jsme uklidili kód v eshopu. A úklid jsme provedli opravdu z gruntu. Například jsme integrovali spoustu modulů přímo do jádra. Možná si říkáte, že tohle není zajímavé. Myslíme si ale, že je – protože budeme schopni lépe, efektivněji vyvíjet a nové funkce a vlastnosti se k vám dostanou častěji a rychleji.
- Aktualizovali jsme sekci s dokumentací v Administraci oXyShopu.
- Do Datalayeru pro Google jsme přidali reportování nenalezených stránek (404 Not found).
- Modul Měření konverzí pro Zboží.cz jsme rozšířili o pokročilé měření konverzí.
- Odstranili jsme statistiky MonkeyData z administrace oXyShopu. Stále můžete využívat placené programy přímo v prostředí MonkeyData.
- Přidali jsme popis slevového kupónu, který se zobrazuje v celém nákupním procesu včetně objednávek a emailů. Sjednotili jsme i názvosloví: od teď mluvíme vždy a všude o slevových kupónech.
- Posílili jsme výkon databázových serverů a serverů pro zpracování dat.