Otevřít

Sledujte novinky z oboru a oXyShopu

Trendy, tipy a sem tam i něco ze zákulisí

Konec diskriminace zákazníků eshopů

Konec diskriminace nejen zákazníků eshopů, ale i návštěvníků webů a uživatelů elektronických služeb. Evropská komise přišla s tímto nařízením po zjištění, že k zeměpisnému blokování dochází na 63 % všech zkoumaných internetových stránek. Ukázalo se, že v roce 2015 umožnilo přeshraničním zákazníkům dokončit nákup pouze méně než 40 % webů. Tvůrce eshopů a jejich provozovatele nyní čeká nalezení a implementace nediskriminačního řešení.

9. listopad 2018

Proč dělají lidé o Vánocích rádi to, co vidí u druhých?

Pro provozovatele eshopů je předvánoční sezóna v plném proudu. Někteří zákazníci mají v říjnu již nakoupeno přibližně 30 % vánočních dárků. V průběhu listopadu vánoční nákupní horečka stoupá na intenzitě a někteří obchodníci dosahují právě v tomto měsíci maximálních tržeb. Prosinec pak to celé nákupní šílenství následně završí. Přinášíme vám 7 předvánočních tipů, které ještě zvládnete aplikovat pro váš eshop. Rozhodně to stojí za to – realizace je rychlá a výsledek téměř zaručený.

2. listopad 2018

Balík Do balíkovny - nabídněte zákazníkům cenově výhodnější doručení

Dobrý eshop se od těch ostatních odlišuje například i tím, že nabízí zákazníkům více způsobů doručení zboží nebo výhodnější ceny za doručování. Proto by vás mohlo zajímat, že nyní můžete do vašeho eshopu na míru jednoduše přidat nový způsob doručování balíků, který vychází cenově výhodněji než ostatní. Jedná se o službu České pošty s názvem Balík Do balíkovny.

10. září 2018
Celkem 90 záznamů