Otevřít

Sledujte novinky z oboru a oXyShopu

Trendy, tipy a sem tam i něco ze zákulisí

Jaký byl rok 2017 v české ecommerce

Pojďme se společně ohlédnout za rokem 2017 z pohledu české ecommerce. Přiblížíme nejdůležitější události na trhu, kteří obchodníci jich nejlépe využili, kdo rostl a kdo naopak klesal. Poradíme vám, jak využít tyto poznatky ve svůj prospěch.

26. leden 2018

Zákulisí: Analýza klíčových slov

Spousta agentur a odborníků si své know-how žárlivě střeží, aby klienta udržela v nevědomosti a nechala si tak prostor pro přelévání nákladů a podobně. Pojďte s námi nahlédnout do zákulisí.
Nemáme před vámi žádné tajemství, dnes se tedy podíváme, jak naši specialisté provádí analýzy klíčových slov. Krok za krokem tak, že byste to podle návodu zvládli i vy.

Tomáš Londa
23. leden 2017

Segmentace zákazníků

V eshopu je možné vytvářet dynamické skupiny, které rozčlení zákazníky do menších skupin přesně podle vašich potřeb nebo třeba podle nákupního chování. Přidávání nebo odebírání zákazníků ze skupin se řídí podle nastavených pravidel. Vyhodnocení/kontrola, zda zákazník patří do skupiny, se provádí pravidelně každý den. S takto vytvořenými skupinami můžeme dále marketingově pracovat, například jim zasílat personifikované emailové newslettery.

Petr Uttendorfský
9. srpen 2016

Facebook Pixel

V pronajímaném oXyShopu je možné používat Facebook Pixel. Stačí, když se obrátíte na svého konzultanta a ten tuto službu aktivuje. Marketingový specialista s vámi dále může pomoci s vytvořením, nastavením, cílením reklamních kampaní a dynamického remarketingu na Facebooku.

Petr Uttendorfský
11. červenec 2016
Celkem 18 záznamů
<<Předchozí123Další>>