Otevřít

Sledujte novinky z oboru a oXyShopu

Trendy, tipy a sem tam i něco ze zákulisí

Segmentace zákazníků

V eshopu je možné vytvářet dynamické skupiny, které rozčlení zákazníky do menších skupin přesně podle vašich potřeb nebo třeba podle nákupního chování. Přidávání nebo odebírání zákazníků ze skupin se řídí podle nastavených pravidel. Vyhodnocení/kontrola, zda zákazník patří do skupiny, se provádí pravidelně každý den. S takto vytvořenými skupinami můžeme dále marketingově pracovat, například jim zasílat personifikované emailové newslettery.

Petr Uttendorfský
9. srpen 2016

Facebook Pixel

V pronajímaném oXyShopu je možné používat Facebook Pixel. Stačí, když se obrátíte na svého konzultanta a ten tuto službu aktivuje. Marketingový specialista s vámi dále může pomoci s vytvořením, nastavením, cílením reklamních kampaní a dynamického remarketingu na Facebooku.

Petr Uttendorfský
11. červenec 2016

České srovnávače zboží a jejich velikost

Srovnávače zboží jsou jedním z nejvýznamnějších zdrojů tržeb e-shopů. Otázky, které trápí provozovatelé e-shopů a marketéry jsou: Jak jsou tyto srovnávače zboží velké? Jaký je potenciál každého z nich a kolik uživatelů je používá? Udělali jsme proto malý průzkum českých srovnávačů a přinášíme vám jeho přehledné výsledky.

Marek Walder
11. prosinec 2015

Produktové inzeráty na Sklik.cz

19.10.2015 byla do ostrého provozu spuštěna nová funkce v Skliku – Produktové inzeráty. Jedná se víceméně o kopii Google Shopping kampaní. Oxyshopy jsou samozřejmě jedni z prvních inzerentů, kteří tuto novinku využívají. Pokud nevíte, jak produktové inzeráty vypadají a co od nich očekávat, tak zbystřete. Očekávání jsou velká.

Marek Walder
25. říjen 2015
Celkem 21 záznamů