Otevřít

B2B nebo B2C nákupní proces? Vyberte si!

Pronajímaný oXyShop vám jako jediný nabídne obě alternativy

31. březen 2016

Nákupní zvyklosti koncových (B2C) i velkoobchodních (B2B) zákazníků jsou různé. Koncový zákazník vyžaduje co nejrychlejší a nejjednodušší nákupní proces, často bez přihlašování a registrace. Velkoobchodní zákazník zase vyšší individualizaci nákupního procesu, cen, kombinací dopravy a plateb. oXyShop vám jako jediný nabídne obě alternativy.

B2B nebo B2C nákupní proces ve vašem oXyShopu? Vyberte si!

Chcete ve svém oXyShopu nákupní proces, který od porotců v soutěži WebTop100 získal hodnocení „Jeden z nejpovedenějších nákupních procesů v soutěži“?

Vyladěný nákupní proces z finálového oXyShopu jsme nově implementovali i do pronajímaných oXyShopů. Stačí si jej od vašeho konzultanta nechat zaktivovat.

A co víc: nově si můžete zvolit, kterou variantu nákupního procesu upřednostňujete: zda novou variantu pro koncové zákazníky (B2C) nebo velkoobchodní zákazníky (B2B).

V optimalizovaném nákupním procesu se můžete těšit na:

  • přehledné zobrazení ceny i shrnutí objednávky ve všech krocích nákupního procesu i s náhledy vloženého zboží;
  • žádná povinná registrace. Klient jednoduše zadá Údaje o sobě - a pokud bude chtít zřídit zákaznický účet, vyplní jednoduše uživatelské heslo;
  • žádné rozhodování, zda nakoupí jako registrovaný nebo neregistrovaný;
  • přehledná a jednoduchá volba dopravy a platby včetně jejich grafických ikon;

oXyShop jako jediný pronajímaný eshop nabídne dva různé nákupní procesy.

Eshoper si může sám vybrat, který nákupní proces je jeho oboru, zákaznickým segmentům, personám a typu podnikání bližší.

V čem se liší B2C a B2B nákupní proces?

Nákupní proces optimalizovaný pro koncové zákazníky (B2C):

  • zákazník si vybere produkty, vybere dopravu a platbu (a případně uplatní slevu);
  • ihned zná finální cenu nákupu;
  • a teprve teď prozradí eshopu něco o sobě (adresy, …);

Nákupní proces optimalizovaný pro velkoobchodní zákazníky (B2B):

  • možnost vyšší individualizace nákupního procesu (ve většině nákupního procesu eshop ví, o jakého zákazníka se jedná);
  • různí zákazníci mohou mít variabilnější dopravy, platby a ceny a jejich kombinace („Firmě XY to nikdy nepošlu na dobírku“, „Firmě YZ to nikdy nedám s pozdější platbou“;
  • možnost variabilnější práce se zákaznickými skupinami a chování k těmto skupinám;
B2B-flow
B2B-flow
B2C-flow
B2C-flow

Co získáte přechodem na optimální typ nákupního procesu:

  • nákupní proces bližší psychice a vnímání typického zákazníka;
  • vyšší procento dokončených nákupů;
  • nižší míru opuštění eshopu;
  • vyšší konverzi;
  • možnost informovat zákazníka pomocí doplňujících CMS stránek v průběhu nákupního procesu;

Příklad implementace B2C nákupního košíku

b2c-nahled-a

Otázky a odpovědi

  • Jak vypadá oXyShop s implementovaným B2C nákupním procesem?
    Z pronajímaných oXyShopů se podívejte například na oXyShop http://www.merco.cz, pokud máte oXyShop na míru, může být pro vás inspirací http://www.decodoma.cz
  • Jak dlouho bude aktivace trvat?
    U standardních grafických šablon je aktivace otázkou jednoho pracovního dne. Pro grafické designy na míru kontaktujte prosím svého konzultanta.
  • Jak si nový nákupní proces na svém eshopu zaktivuji?
    Kontaktujte svého konzultanta, zajistí aktivaci, případně spolu proberete potřebné změny.
  • Kdy bude nový B2B a B2C nákupní proces k dispozici?
    Pro většinu grafických šablon je k dispozici ihned. Pokud máte grafický design na míru, kontaktujte ohledně dostupnosti svého konzultanta.
  • Platí nabídka i pro oXyShopy na míru (oXyShop X5)?
    Nabídka platí, protože však každý Eshop na míru je jedinečný, bude zřejmě potřeba provést individuální úpravy.
  • Kolik mě to bude stát?
    Pokud jste pro svůj eshop zvolili grafickou šablonu FLAT nebo pokud máte tarif PREMIUM, je pro vás aktivace zdarma. Pro ostatní grafické šablony nebo pro grafické designy na míru kontaktujte prosím svého konzultanta.
Rozbalit vše
Zabalit vše