CEWE Fotolab - promyšlená marketingová strategie u e-shopu na míru

Zaostřeno na zákazníky a posílení brandu
Společná setkání s CEWE Fotolabem ukázala, že samotné propracované řešení e-shopu nebude stačit k naplnění jejich cílů - zvýšit tržby a průměrnou hodnotu objednávky. Proto jsme se v roce 2017 rozhodli opřít také do marketingové strategie.
Přehodnotili jsme uvažování o zákazníkovi a začali jsme se více věnovat tomu, aby zákazníci uměli na e-shopu správně nakoupit, nebyli z koupě zklamaní a neztratili tak chuť fotografovat.
Cílem e-shopu i komunikace bylo vytvořit takové funkce a obsah, které zákazníkovi nabídnou vybavení přesně podle jeho potřeb a maximálně odbourají zklamání z nákupu nevhodného vybavení. Orientace na zákazníka se tak stala středobodem e-commerce řešení.

"U společnosti oXyShop provozujeme e-shop na míru a spolupracujeme také v online marketingu. Díky tomu, že máme tým online marketingu a technické řešení e-shopu pod jednou střechou, došlo k velkému posunu ve výkonu e-shopu. Efektivita výkonnostních kampaní na Google se meziročně ztrojnásobila a provedlo se mnoho změn v marketingové strategii. Je pro nás důležité, že máme k dispozici vlastního projektového manažera, který řeší veškeré naše požadavky rychle a operativně, včetně neustálého vývoje pro zrychlení celého e-shopu."
Filip Piwowarczik, e-shop manager
Jaké konkrétní kroky jsme u CEWE Fotolab zrealizovali?
Přečtěte si, jak jsme postupovali a jakými dalšími výsledky i úspěchy se CEWE Fotolab pyšní.