Otevřít

CZC.cz a oXyShop má nejlepší košík roku!

CZC.cz vítězem soutěže Český košík roku 2017

10. listopad 2017

Stovka největších eshopů se utkala v rámci čtvrtého ročníku studie Český košík roku o to, kdo má nejpohodlnější nákupní proces. Celkovým vítězem studie je největší klient oXyShopu, eshop CZC.cz! Ten uspěl jak v hodnocení dle metodiky, tak v uživatelských testech. Gratulujeme týmu za skvěle odvedenou práci!

Český košík roku již čtvrtým rokem zkoumá kvalitu nákupních košíků a procesů, které zjednodušují a zpříjemňují nakupování online. Studie vychází z unikátní metriky, kterou sestavil pořadatel soutěže Twisto společně s odborným panelem expertů na český ecommerce trh. Více informací o projektu nabízí stránka Český košík roku.

TOP 100 eshopů dle Heureky a Seznamu, 10 odborníků

Celkovým vítězem studie se stal eshop CZC.cz, na druhém místě se umístila Lekarna.cz a na třetím Kasa.cz. Výběr hodnocených eshopů proběhl na základě kombinace dat o eshopech od dvou největších internetových srovnávačů, Heureky a Zboží.cz. Pokud by náhodou největší české eshopy nebyly na těchto serverech agregovány, organizátoři porovnávali data s informacemi ze serveru SimilarWeb.com. Tyto eshopy byly dále hodnoceny odborně sestavenou metodikou a uživatelskými testy, kterých organizátoři celkově provedli 960. Kompletní žebříček TOP 100 eshopů najdete zde.

foto

CZC 1_v3

Ve čtvrtém ročníku studie Český košík roku se utkala stovka největších eshopů o to, kdo má nejpohodlnější nákupní proces. Výsledky hovoří jasně - výrazně více eshopů říká zákazníkům, kdy mohou očekávat doručení zboží. Loni tuto informaci mělo v detailu produktu nebo v prvním kroku košíku pouze 31 % obchodníků, letos už ji uvádí více než polovina (51 %). Novinkou jsou oproti loňským ročníkům studie zveřejněné detailní analýzy všech testovaných eshopů. Tato data jsou dostupná na webu Českého košíku roku.

obr1 1030
obr1 1030

Zdroj: Český košík roku

Na vzniku strukturované metodiky se podíleli přední specialisté na internetové nakupováníTomáš Braverman (managing director) z Heureky, Ondřej Klega (e-commerce consulting leader) z Acomware, Jan Vetyška (výkonný ředitel) z Asociace pro elektronickou komerci, David Beška (COO) ze Skrz.cz, UX designér Jan Kvasnička, Jan Daněček (business development director) z Twisto.cz, Ondřej Raška, spoluzakladatel investiční skupiny Miton, Jan Řezáč, autor knihy Web ostrý jako břitva, David Špinar (CEO) z Mitonu a Lubo Smid (COO) vývojářského studia STRV.

CZC.cz a oXyShop pojí dlouholeté partnerství

Eshop CZC.cz a řešení oXyShop jsou nerozlučná dvojka už přes 10 let. Díky vzájemné důvěře se tak společnost CZC.cz plně soustředí na celkovou vizi, logistiku a obchodní stránku byznysu, zatímco vyhrazený tým oXyShopu stojí za rozvojem a provozem eshopu. Na takto postavené spolupráci mohl vzniknout originální „komunitní eshop“, na kterém zákazníci najdou kompletní informace o produktech včetně uživatelských recenzí. V oXyShopu máme obrovskou radost z toho, že eshop CZC.cz dokázal vybojovat jednoznačné 1. místo i mezi rovnocennými soupeři. Jsme hrdí na celý tým a posíláme velké gratulace!

foto

CZC.cz - cesky kosik roku1030