Dostaňte své zbožáky před Vánocemi do formy
Asi každý eshop pravidelně obměňuje produktovou nabídku, aktualizuje popisky produktů a pracuje s cenou v průběhu roku. To všechno má vliv na výkon zbožových porovnávačů. Dbejte proto na jejich pečlivé nastavení – pokud ho podceníte, eshopu budete bránit například nízkými rozpočty, neaktuálními informacemi nebo nízkou CPC. Specialisté oXyShopu mají se zbožáky bohaté zkušenosti a jsou tu v této nejvytíženější době pro vás.
Nejčastější chyby se zbožáky, které eshopeři dělají (nejen) o Vánocích
1. Nízký rozpočet a nevyužití aukčního modelu
Udělejte revizi rozpočtu, který ve zbožových porovnávačích máte nastavený. Ujistěte se, že je před Vánoci výše kreditu dostačující a patřičně ho navyšte, protože při jeho vyčerpání dojde k výpadku nabídky a ztrátě na tržbách. Klíčem může být analýza předcházejícího roku či předešlých Vánoc. S určením správné výše dobíjeného kreditu vám pomohou naši specialisté.
Mnoho eshoperů má zbytečně utlumenou inzerci na zbožácích a nevyužívají svůj potenciál naplno. V sezóně stojí minimální CPC i o 25 % více než mimo sezónu - i s tímto je nutno v rozpočtu počítat. Stejně tak je důležitý tzv. bidding.
Pokud si netroufáte cenu za proklik určit sami, svěřte se do naší péče. Vývoj nabídek budeme sledovat za vás.
2. Chyby v XML feedu
Pro vánoční sezónu je jednou z prioritních činností audit XML feedu v pravidelných intervalech. Není nic horšího než chybějící produktová fotografie u produktu, který prodáváte s pěknou marží a chcete, aby to byl hit mezi vánočními dárky. Doplňte chybějící informace - i ve zbožovém porovnávači platí, že kvalitní text a fotka prodávají. Naši specialisté provedou revizi XML feedu a doporučí změny.
3. Nespárovanost produktů
Nejčastějším důvodem pro nespárovanost je struktura eshopu, která neodpovídá stromům kategorií zbožáků. Mezi další důvody patří například nesprávné názvosloví, chybějící velikosti a objem. V oXyShopu s těmito překážkami pravidelně pracujeme a umíme je efektivně překonávat. Pokud si tedy nejste jistí stavem spárovanosti nebo si lámete hlavu, jak docílit co největšího počtu správně spárovaných produktů, obraťte se na nás.
4. Chybně nastavené ceny dopravy na Heurece
Věděli jste, že v případě nepravdivě zadaných údajů může být obchod úplně blokován až do doby nápravy těchto informací? Nastavte si rozptyly pro cenu zboží a odpovídající cenu za jeho přepravu.
Zadané ceny dopravy zákazník uvidí v detailu vašeho eshopu i v detailu produktu na Heurece. Pokud si nevyberete ze standardní nabídky možností doprav, využijte volitelné možnosti i poznámky k dopravě. Zde je možné vytvořit vlastní dopravu a přiřadit k ní cenu.
Naši specialisté nastavili již stovky porovnávačů. Pokud si s nastavením nevíte rady, rádi vás jimi provedeme.
5. Nekompletní informace o výdejních místech
Máte síť prodejen, které využíváte jako výdejní místa vašeho eshopu? Výborně! Je to vaše konkurenční výhoda a důvod, proč zákazník nakoupí právě na vašem eshopu. Ale pokud vaše pobočky nebudou vypsané i ve zbožových porovnávačích, o konkurenční výhodu snadno přijdete.
Na Heurece se pobočky zobrazují v detailu obchodu i v detailu produktu. Zákazník si pak může obchody filtrovat podle lokality výdejního místa a nabídky obchodů řadit od nejbližších.
Na Zboží.cz jsou pobočky označeny jako „výdejní místa“. Ačkoliv proces založení výdejních míst není tak hladký jako na Heurece, vyplatí se.
Správné nastavení pobočkové sítě na Heurece i Zboží.cz vám zkontrolujeme a nekompletní údaje nastavíme.
Bonus: Využijte štítek „Garance dodání do Vánoc“!
Všichni zákazníci chtějí mít jistotu, že dárky pro jejich blízké dorazí před Štědrým dnem. Garance doručení do Vánoc je řešením, jak na zbožových porovnávačích tyto obavy rozptýlit. Nejen, že vám ušetří čas, který byste jinak trávili odpovídáním na dotazy o datu doručení, ale také vás může vyšvihnout před všechny ostatní eshopy, kteří tuto Garanci nevyužijí.
Garanční štítek můžete přidat k produktům na Heurece i Zboží.cz. Díky tomuto označení budou moci eshopy svým zákazníkům garantovat podmínky, při jejichž splnění zákazníci spolehlivě dostanou zboží včas. Tyto podmínky si určí každý eshop sám. Jedná se o datum a čas, do kterého musí zákazník zboží objednat, aby mu eshop mohl garantovat doručení do Štědrého dne. Eshop s Garančním štítkem má větší důvěru a zákazníci u něj více nakupují – Garance zaručuje výrazné zvýšení konverzního poměru.