Dvě „maličkosti“ a tržby e-shopu vyskočily i mimo sezónu o 120 %
Víme, že pro řadu našich klientů je online marketing - se vším, co k tomu patří - jednoduše španělskou vesnicí. Proto velké úsilí věnujeme i osvětě. A epizodní příběh našeho eshopu krmivahulin.cz – je důkazem toho, že i relativně malé a jednoduché kroky optimalizace eshopu vedou k zajímavým výsledkům:
graf Hulin.cz
návštěvnost hulin.cz
To vše díky dvěma poměrně jednoduchým krokům
- Změna titulků a veškeré SEO nastavení produktových kategorií a úvodní stránky za pomocí modulu „Pokročilé SEO nastavení“..
- Revize účtu na heuréka.cz – byly upraveny informace a prezentace eshopu na heuréka.cz a zejména zbožový feed s maximálním spárováním produktů pomocí modulu „Kategorie heuréka“.
Optimalizaci velmi napomohl i aktivní přístup pana Küršnera, majitele KrmivaHulin.cz. Řada úprav (doplnění některých produktových informací a parametrů) byla z jeho strany prakticky okamžitě hotová, což se samozřejmě podepsalo na rychlejším navýšení návštěvnosti i tržeb.
Co a jak tyto úpravy konkrétně ovlivnily?
- Z fulltextového vyhledávání nárůst návštěv o 117 % a tržeb o 149 %
- Z heuréka.cz nárůst návštěv o 235% a tržeb o 315 %
Nečekat a od začátku jednat!
Na školeních a konzultacích vždy klienty upozorňujeme, že struktura eshopu spolu se správným SEO nastavením je nezbytný základ. A jako druhou věc doporučujeme okamžitě po spuštění eshopu řešit právě zbožové srovnávače, především zbozi.cz a heureka.cz.
Chcete se o možnostech SEO dozvědět více?
Navštivte naše školení SEO pro úspěšný e-shop a zjistíte, jak udělat maximum pro zvýšení návštěvnosti svého e-shopu. Cenné rady vám předá autor článku, zkušený specialista online marketingu Marek Walder.