Dvě „maličkosti“ a tržby e-shopu vyskočily i mimo sezónu o 120 %

Dnešní krátký článek, či spíše „light verze“ případová studie, ukazuje jeden z našich mnoha radostných a také trochu úsměvných okamžiků v naší práci. Klient se rozhodl investovat do marketingu svého eshopu v podstatě jen proto, že měl zrovna trochu volného času. Právě nastala mrtvá sezóna, kdy se jeho sortiment, především krmiva pro závodní rybolov, skoro neprodává.

Víme, že pro řadu našich klientů je online marketing - se vším, co k tomu patří - jednoduše španělskou vesnicí. Proto velké úsilí věnujeme i osvětě. A epizodní příběh našeho eshopu krmivahulin.cz – je důkazem toho, že i relativně malé a jednoduché kroky optimalizace eshopu vedou k zajímavým výsledkům:

graf Hulin.cz

hulín_graf

návštěvnost hulin.cz

hulin

To vše díky dvěma poměrně jednoduchým krokům

  • Revize účtu na heuréka.cz – byly upraveny informace a prezentace eshopu na heuréka.cz a zejména zbožový feed s maximálním spárováním produktů pomocí modulu „Kategorie heuréka“.

Optimalizaci velmi napomohl i aktivní přístup pana Küršnera, majitele KrmivaHulin.cz. Řada úprav (doplnění některých produktových informací a parametrů) byla z jeho strany prakticky okamžitě hotová, což se samozřejmě podepsalo na rychlejším navýšení návštěvnosti i tržeb.

Co a jak tyto úpravy konkrétně ovlivnily?

  • Z fulltextového vyhledávání nárůst návštěv o 117 % a tržeb o 149 %
  • Z heuréka.cz nárůst návštěv o 235% a tržeb o 315 %

Nečekat a od začátku jednat!

Na školeních a konzultacích vždy klienty upozorňujeme, že struktura eshopu spolu se správným SEO nastavením je nezbytný základ. A jako druhou věc doporučujeme okamžitě po spuštění eshopu řešit právě zbožové srovnávače, především zbozi.cz a heureka.cz.

Chcete se o možnostech SEO dozvědět více?

Navštivte naše školení SEO pro úspěšný e-shop a zjistíte, jak udělat maximum pro zvýšení návštěvnosti svého e-shopu. Cenné rady vám předá autor článku, zkušený specialista online marketingu Marek Walder.

arrow icon