Jak se vzdělávat, aby váš eshop neustále rostl?
Právě takového individuálního školení využili naši klienti z eshopu krmivahulin.cz – majitel Roman Küršner a pracovník marketingu Jiří Ambrož. Individuální forma školení přináší mnoho výhod, a to především proto, že se po celý čas věnujeme pouze klientovi a rozebíráme jeho eshop do nejmenších detailů. Diskutujeme o tom, co klienta aktuálně v online podnikání trápí, jaké jsou jeho priority a v kterých oblastech chce svůj eshop pozvednout. Současně však klientovi přineseme nadhled, tipy a zkušenosti z jiných eshopů, jimž se dennodenně věnujeme.
Dojmy a názory na individuální školení se dočtete v rozhovoru.
Jakými tématy jste se v rámci individuálních školení s lektory oXyShopu zabývali?
JA: V rámci školení jsme se zabývali obecně hlavně online marketingem. Konkrétně jsme pak řešili do hloubky Google Analytics, revidovali jsme obsah našeho eshopu, učili jsme se pracovat s online grafickými nástroji a na závěr jsme si zkusili i nafotit vlastní produktové fotografie, které jsme následně i upravovali.
Jak hodnotíte přístup lektorů a jejich odbornost?
RK: Opravdu mohu jen chválit a chválit. Odbornost všech je na velmi vysoké úrovni, každý z lektorů byl skutečným znalcem ve svém oboru. Přednášky byly vedeny zajímavě, poutavě a akčně. Nešlo o žádnou „nalejvárnu“ obecných informací. Workshopy byly vedeny flexibilně tak, aby vše, o čem se přednášelo, bylo aplikovatelné na náš eshop. Včetně okamžitých praktických ukázek a diskuze k problémům. Zvláště u Google Analytics (lektor Jan Mrňous) jsem konečně pořádně pochopil jak s ním pracovat a kde nám nejvíc pomůže. I když všichni přednášející byli výborní, tak na mne přesto nejvíce zapůsobily přednášky pana Ondřeje Pešáka, které byly vedeny opravdu individuálním a neotřelým způsobem se spoustou doplňkových informací.
„...nejvíce zapůsobily přednášky pana Ondřeje Pešáka...“
Roman Küršner
Co konkrétně vám školení přinesla pro fungování vašeho eshopu?
RK: Úplně nový pohled na vedení, funkci a vizáž eshopu. Jako první jsme si hned objednali novou grafiku eshopu, jelikož jsme pochopili, že bez inovací to dál nepůjde. Začali jsme měnit texty k produktům a jejich grafický vzhled (např. vkládání ikon, texty se snažíme psát s příběhem o produktu, atd.). Řešíme úplně jinak reklamu, je nyní cílenější, účinnější. A hlavně měníme fotografie k produktům, řešíme úplně jinak přístup k jejich prezentaci. Snažíme se vytvářet akčnější fotky jako například níže u krmiva pro psy. Začali jsme intenzivněji pracovat s Google Analytics, abychom měli přehled o tom, co se děje na eshopu a podle toho mohli i reagovat na nabídku a poptávku, zlepšovat účinnost reklamy, vylepšovat SEO a další.
Krmivo pro psy před školením.
Krmivo pro psy po školení.
„Úplně nový pohled na vedení, funkci a vizáž eshopu.“
Roman Küršner
Jak jste se v oXyShopu cítili? Jak hodnotíte prostředí školení a organizaci?
RK: Do oXyShopu jezdím za různými účely již 5 let a vždy to je takový malý svátek ve shonu mých běžných pracovních dní. Prostředí, zvláště nyní v novém objektu na Londýnském náměstí, je velmi příjemné. Lidé jsou usměvaví, vstřícní, všechno hned jde, nikde žádná nervozita, neochota, prostě paráda. Organizace školení byla přesná, bez mezer, vše navazovalo, žádné prodlevy, zmatek, nebo nepřipravenost. A hlavně takový „domácí přístup“ s čajem, kávou, občerstvením a výborným obědem.
JA: Protože jsem člověk, který se snaží být moderní a jít s dobou, tak jsem se v prostředí oXyShopu cítil velmi dobře. Kanceláře jsou velmi moderní a útulné.
Doporučili byste individuální školení oXyShopu? Pokud ano, z jakého důvodu?
JA: V minulé firmě, kde jsem pracoval téměř 10 let, jsem každým rokem absolvoval povinné školení. Školení bylo vždy jen takové všeobecné a nikdy mi nic k mé konkrétní práci nepřineslo. Ze školení, které probíhalo v oXyShopu, jsem byl velmi nadšený a spokojený. Bylo postavené přímo na míru, takže co jsem potřeboval vědět k mé nové práci (web a facebook administrátora), jsem se dozvěděl. Po předešlých zkušenostech z různých přednášek jsem nikdy nevěřil, že by mě školení mohlo tak bavit, ale prostě mě bavilo a hlavně jsem získal spoustu nových informací, rad a zkušeností, které už teď při mé práci využívám.
„Klientům bych určitě tato individuální školení doporučil.“
Jiří Ambrož
RK: Individuální školení pro mě byla možností získat tolik nových informací o vedení eshopu, bez kterých není možné se zdárně rozvíjet. Proto by mě velice překvapilo, kdyby této příležitosti nevyužily i další firmy. Pokud tedy není majitel eshopu intenzivní samouk. Za 5 let vedení svého eshopu jsem hlavně v začátcích absolvoval několik školení. A mohu zodpovědně říci, že nestačí absolvovat jen některá témata, a navíc jen jednou, ale je nutné si projít všechny tematické oddíly, protože informace z nich navazují na sebe a jen v celku si člověk vytvoří ucelený obraz o tom, jak by mělo na eshopu vše vypadat. A také až opakováním si zapamatuje spoustu dalších informací, které mu předtím unikly. A že jich teda je! Závěrem bych rád řekl, že bez získávání nových informací a neustálé snahy o začleňování nových poznatků do praxe nepůjde žádný eshop kupředu. No, ale nakonec pro nás to taky není zas tak špatné, že se o to většina majitelů eshopů nesnaží. Alespoň nám neroste tak rychle konkurence.
Rádi byste také využili služeb našich online marketingových specialistů, doplnili informace, které vám chybí, oblékli eshop do nového kabátku, rozjeli pořádně propagaci či jen obecně zanalyzovali vaše podnikání?
Rádi se s vámi domluvíme na osobní schůzce a probereme konkrétní postup, který vám bude vyhovovat.