Díky kterým nástrojům bude váš e-commerce business úspěšný?

Jak co nejefektivněji postavit celý e-shop a mít přitom pod kontrolou businessová data, logistiku či vyřizování reklamovaného zboží? Jak zvládnout affiliate nebo proč využívat chatboty? Na to se zaměřila online konference Efektivní nástroje pro podnikatele, která se uskutečnila 7. října 2020. A my jsme rádi, že jsme na ní mohli účastníkům předat své know-how. Bez kterých nástrojů se v e-commerce neobejdete?

Jaké přednášky na konferenci zazněly?

Nástroje, které potřebujete pro provozování úspěšného e-shopu - Martin Sokol, Sales Development Manager

Co všechno by měl splňovat spolehlivý a odpovědný dodavatel e-commerce řešení? Který z ERP a CRM systémů zvolit? Jaké nástroje jsou skvělé pro task management či správu dat z online marketingu? A jako bonus, co to je oXy mapa úspěchu a proč ji potřebujete pro úspěšné fungování podnikání v online i offline světě?

Poslechněte si praktickou přednášku našeho odborníka Martina a načerpejte inspiraci pro váš business.

 

sokolík (3)

Informační systém - spojenec (základ) do každého podnikání - Jaroslav Řasa, zakladatel ABRA Software

Jaké efektivní nástroje se vyplatí používat v dnešní době v businessu? Především mít pod kontrolou všechna data a chytře s nimi pracovat. K tomu je důležitý kvalitní software, který je vaším průvodcem na cestě k úspěchu. Podívejte se na záznam z konference Efektivní nástroje pro podnikatele, kde od času 58:41 hovoří detailně Jaroslav Řasa nejen o softwarech, ale i o dalších nástrojích.

Jak affiliate marketing může pomoci zvyšovat tržby vašeho podnikání - Jaroslav Janíček, spolumajitel Affilbox

Zajímá vás, jaké druhy affiliate marketingu existují, a proč byste affil měli přidat do svého marketingového mixu? Pak se podívejte na záznam z konference, kde přednášku najdete v čase 1:28:13.

Další přednášky nám blíže přiblížily témata:

  • Cloudové IT - Petr Pilin, jednatel iPodnik cloud (čas na záznamu 3:56)
  • Board - vaše podnikání na jednom místě - Michal Kratochvíl, CEO BudgetBakers (čas na záznamu 31:25)
  • Jak úspěšně zvládnout vratky a reklamace v e-shopu - Petr Boroš, CEO Retino (čas na záznamu 2:33:54)
  • Chatbot - obchodník, zákaznická podpora i sekretářka v jednom - Radim Bílý, obchodní ředitel Fresh Services (čas na záznamu 3:03:30)

Nevíte, který nástroj využít na svém e-shopu?

Napište nám na marketing@oxyshop.cz a společně vymyslíme to nejlepší řešení vhodné pro vás.

arrow icon