365 dní s oXyShopy (Jaký byl rok 2014 z pohledu zákaznické péče?)

Náročný. Mnohdy hektický. Telefony řinčely jako na newoyrské burze. Helpdesk praskal ve švech. Stovky nejrůznějších požadavků, v ecommerce každou chvíli nějaká změna a užitečná novinka… Ale rok 2014 nebyl jenom o těžké dřině. Taky jsme se bavili – v práci i mimo ni. Naše řady posílili noví kolegové Marek, Michal a Petr. Takže se o vás každodenně stará už celkem 13 specialistů.

Rok 2014 byl pro oXyShopy zásadní

O jednotlivých modulech, inovacích, propojeních a grafických šablonách jsme vás informovali v pravidelných článcích a newsletterech. Pojďme si je letem světem připomenout.

Důležitou součástí našich služeb jsou i užitečná školení. Letos jsme naši nabídku rozšířili o 4 nové praktické kurzy, na kterých se můžete naučit:

  • psát reklamní texty, které osloví zákazníky i vyhledávače,
  • bravurně se vyznat v právních předpisech pro eshopery,
  • dělat takové produktové fotografie, do nichž se zákazníci zamilují,
  • proniknout do tajů sociálních sítí.

0.115C

0.115C

Maintenance neboli každodenní mravenčí práce

Je tu i spousta další práce, o které málokdy mluvíme. Jak naše pronajímaná řešení, tak i ta na míru, platí menší paušály za tzv. maintenanace. Co si pod tím představit? Každodenní laskavou a přátelskou péči o váš eshop, ale nejen tu:

  • hlavně čas vašeho osobního konzultanta, který je s vámi v pravidelném kontaktu na helpdesku, emailu i telefonu,
  • úpravy oXyShopů tak, aby odpovídaly pravidlům Googlu, Heuréky a dalších,
  • reakce na důležité změny v legislativě,
  • přizpůsobování se nejrůznějším změnám ERP systémů aj.

Byli jste báječní, děkujeme!

V roce 2014 se toho v oXyShopech událo mnoho. Ale tolika skvělých věcí jsme mohli dosáhnout jen ve spolupráci s vámi. Je čas vám za celý tým oXyShopu srdečně poděkovat. Za to, že nám důvěřujete. Budeme rádi, pokud tomu tak bude i v roce 2015. My pro to uděláme vše, co je v lidských silách.