Jak si vybrat online marketingovou agenturu pro svůj eshop
Statistika nuda je? Od dob Google Analytics nikoli
Projekt od projektu se liší. Přesto jsme se pokusili vysledovat pár styčných bodů. A argumentovat jako správní marketéři – tvrdými daty. Tady pár čísel:
- průměrná částka fakturovaná za online marketing u oXyShopu je 6 890 Kč měsíčně. Taky jste čekali minimálně dvojnásobek?
- 78 % eshoperů začíná vydělávat víc už první měsíc od startu marketingové podpory,
- a po měsíci to nekončí. V 95 % případů klienti zaznamenávají trvalý meziroční nárůst,
- pokud se online marketing řeší ještě před spuštěním projektu, eshop celého půl roku roste až 2x rychleji.
Specialista, nebo lektor – obojí naráz
Většina marketingových specialistů zároveň několikrát do měsíce školí. V Praze a Brně. Na jejich přístupu je to znát. Svoje aktivity a návrhy klientům vysvětlují. Vzdělávají je. Postupně, po malých krocích je učí běžným, pravidelným úkonům – co sledovat, na co se zaměřovat.
Osobní přístup znamená v oXyShopu hlavně čas a chuť s klientem mluvit. Zmenšovat propast mezi ním a marketérem. Budovat důvěru a pocit jistoty.
Třeba Marek, vedoucí týmu, tráví na telefonu s klienty několik hodin denně. Volá, prochází se… V kancelářském půlmaratonu naprostý šampion.
Trpělivost, spolupráce a snaha = výsledek
"I´m starting with the man in the mirror" zpíval Jackson v osmdesátém sedmém. Právě takový přístup se naši marketingoví specialisté snaží v klientech vypěstovat. Zodpovědnost, samostatnost, chuť na sobě pracovat. Daří se jim to?
Jeden příklad za všechny. Založeno na skutečné události, jméno smyšlené: ještě před rokem ecommercí nepolíbený klient Otomar Krákor po 12 měsících spolupráce sám přichází s návrhy na cílení mailingů, rozvoj PPC kampaní nebo dotazy k UX. Navíc podloženými reálnými čísly z Google Analytics! Hotová nádhera.
Mladí, dynamičtí a perspektivní
Tým Stránka webuonline marketingu a zákaznické péče se začal formovat v květnu 2013. S jasným záměrem: být eshoperům k ruce i po spuštění jejich obchodu - nejen po technologické stránce. Pomoct jim ten perfektně naprogramovaný stroj přeměnit ve výdělečný prodejní nástroj, na kterém se příjemně nakupuje.
A prozaický konec – v čem je to u oXyShopu jiné
- Jsme denně v osobním kontaktu s programátory a projektovými manažery.
- Projekt, kterému se věnujeme, známe mnohdy od jeho začátku.
- Dobře si uvědomujeme možnosti (a potenciál) oXyShopů, a tak jsme schopni vždy zohlednit rentabilitu marketingových činností.
- Aktivně se podílíme na rozvoji oXyShopu jako produktu.