Velké srovnání fulfillment firem 2021

Plánujete spustit nový e-shop, nebo se v e-commerce už nějakou chvíli pohybujete, a chcete logistiku nechat na specialistech? Připravili jsme pro vás srovnání vybraných fulfillment firem. Zjistíte, kolik u nich stojí zpracování objednávky, jakou mají skladovou kapacitu i jestli nabízí dopravu do zahraničí. Projděte si srovnání a sami si vyberte partnera, který vám nejvíce sedne.

Proč využít fulfillment? Zbavíte se starostí a ušetříte čas

O fullfilmentu už jste určitě slyšeli. Tato služba za vás zařídí veškerou logistiku, od převzetí zboží, přes skladování, kompletaci, až po balení a dopravu. Čím dál více logistických firem v dnešní době nabízí i řešení reklamací a vratek. Vy se tak můžete v klidu věnovat plynulému chodu e-shopu.

Zajímá vás, v čem se od sebe jednotlivé firmy liší? Podívejte se na srovnání nejvyhledávanějších fulfillment služeb v České republice, a to Fulfillment by Authentica, ComGate, MailStep, Skladon, FlashServices.

Cena za fulfillment služby

Stejně jako u jiných služeb v e-commerce, i u fulfillmentu se ceny pohybují podle individuálních potřeb zákazníka. Liší se podle poptávky, druhu zboží i obtížnosti. I tak vám ale přijde vhod orientační ceník, abyste věděli, do čeho jdete. Podívejte se, kolik by vás stály služby u vybraných firem.

Srovnání jsme připravili pro měsíční počet objednávek do 500. Pro přesnější kalkulaci využijte web jednotlivých firem nebo rovnou konzultaci na míru.

Služby/Ceník Zpracování objednávky (cena za první položku) Každá další položka Zprocesování vrácených zásilek Skladné
Fulfillment by Authentica 31 Kč 4 Kč 35 Kč/balík Od 0,4 Kč / malý box / den
Od 5 Kč / paleta / den
ComGate 30 Kč 3 Kč - Od 8,60 Kč / paleta / den
Od 1,90 Kč / police / den
MailStep 29 Kč 3 Kč 36 Kč -
Skladon 32 Kč 3, 80 Kč 40 Kč + 4 Kč/ks Od 1,60 Kč / police / den
Od 6,70 Kč / paleta / den
FlashServices Od 35 Kč - - Od 4-15 Kč / paleta / den

Skladová kapacita

Větší či menší, na Moravě nebo v Čechách. Podívejte se, jakou mají jednotlivé logistické firmy kapacitu skladů a kde se jejich sklady nachází.

Služby/Sklady Skladová kapacita Počet logistických center Umístění logistických center
Fulfillment by Authentica 11 500 m2 3 Brno
ComGate 13 000 m2 3 Praha, Bratislava, Týniště nad Orlicí
MailStep 27 000 m2 1 Praha
Skladon 10 000 m2 1 Ostrava (Mošnov)
FlashServices 6 200 m2 1 Praha

Možnost správy skladu na dálku

Sklad s vaším zbožím sice nemusíte navštěvovat, určitě vás ale bude zajímat, jestli se o něj můžete starat na dálku.

Všechny srovnávané firmy tuto možnost nabízí. Zákazníci mají nonstop přístup ke svému účtu, kde vidí aktuální stav skladových zásob i veškerý přehled o objednávkách a expedicích.

Doprava do zahraničí

Máte ambice dostat svůj e-shop do zahraničí? Nebo už za hranice České republiky dokonce prodáváte? V tom případě vás určitě zajímá, jestli vámi vybraná fulfillmentová firma nabízí i dopravu do zahraničí. A to všechny firmy v našem přehledu nabízejí.

Protože se jedná o B2B sektor, záleží samozřejmě na individuální domluvě. Zatímco Mailstep, Skladon, ComGate a Fulfillment by Authentica rovnou uvádějí, že nabízí dopravu do celého světa, například Flash Services přepravuje zboží zejména do zemí Evropské unie. Na základě poptávky ale firma nemá problém vytvořit návrh přepravy i pro další země.

Paletová/nadrozměrná přeprava

Jestliže posíláte zboží o velkém objemu, budete potřebovat partnera, který ho dokáže přepravit. Srovnávané firmy potvrzují, že paletovou a nadrozměrnou přepravu bez problémů zajišťují.

Řešení reklamací

Čím víc toho za vás vyřeší logistická firma, tím víc času vám zbyde na to, abyste se mohli starat o chod e-shopu a zaměřit se na budoucí růst.

Výhodou fulfillment služeb je často také to, že za vás vyřeší reklamace a vratky od zákazníků. Vzhledem k tomu, že je tato služba velmi vyhledávaná, nabízí ji i všechny firmy, které v přehledu uvádíme.

Nejen, že vám fulfillmentové služby usnadní práci, pravděpodobně díky nim i ušetříte. Logistiku necháte na profesionálech a sami se můžete věnovat tomu, čemu opravdu chcete. Ať už je to vymýšlení nových produktů, plánování budoucnosti vašeho e-shopu nebo komunikace se zákazníky.