Facebook Pixel
V pronajímaném oXyShopu je možné používat Facebook Pixel. Stačí, když se obrátíte na svého konzultanta a ten tuto službu aktivuje. Marketingový specialista s vámi dále může pomoci s vytvořením, nastavením, cílením reklamních kampaní a dynamického remarketingu na Facebooku.
Co je Facebook pixel?
]Facebook pixel je měřící javascriptový kód pro váš eshop (podobně jako Remarketingový kód Google Adwords), který vám umožní měřit, optimalizovat a sestavovat okruhy uživatelů pro vaše reklamní kampaně. Facebook pixel využijete k tomu, abyste vytvářeli efektivnější reklamní kampaně na Facebooku. S Facebook pixelem můžete:
- Vytvářet Dynamické produktové reklamy na Facebooku: Zobrazujte lidem reklamy na produkty, o které se zajímají a zvyšte tak pravděpodobnost, že si daný produkt koupí.
- Měřit konverze napříč zařízeními: podívejte se, jak vaši zákazníci přecházejí mezi zařízeními, než konverzi provedou.
- Optimalizovat doručování reklamy uživatelům, kteří akci pravděpodobně provedou: Zajistěte, aby se vaše reklamy zobrazovaly lidem, u kterých je největší pravděpodobnost, že provedou akci, o kterou vám jde (např. nakoupí nebo vyplní formulář).
- Z návštěvníků eshopu sestavit okruhy uživatelů, na které pak můžete znovu zacílit: Vytvořte si vlastní okruh uživatelů z lidí, kteří na vašem webu provedli určitou akci, tedy například navštívili stránku produktu, přidali produkt do košíku nebo si ho koupili.