Otevřít

Používáte GLAMI? Nově musíte u zboží vyplnit informace o materiálu

Jak změny propsat do feedu?

23. září 2019

GLAMI je módním vyhledávačem, který shromažďuje nabídku ze stovek e-shopů na jednom místě. Aby svým uživatelům umožnil co nejjednodušší nakupování, dlouhodobě mezi nimi provádí výzkum, ze kterého vyplynulo, že složení zboží má vliv na nákupy zákazníků. Tomuto trendu se GLAMI přizpůsobilo a přišlo od srpna 2019 se změnou ve feedu. O jaké změny se jedná?

glami
glami

Od 1. srpna 2019 je nutné vyplnit informace o materiálu ve feedu

Pokud vlastníte e-shop s oblečením, pak jste již o platformě GLAMI jistě slyšeli. Co jste ale možná nevěděli je to, že se GLAMI dlouhodobě věnuje výzkumu Fashion (Re)search. Díky němu odborníci zjistili, že informace o složení a materiálu zboží ovlivňuje, zda si zákazník daný kus koupí nebo ne. A právě z toho důvodu nyní GLAMI po svých uživatelích vyžaduje zasílání informací o použitých materiálech u jednotlivých kusů zboží. Do budoucna platforma dokonce plánuje rozšířit filtry v katalogu o parametry materiálu pro usnadnění nákupu.

"Kvalita je pro nás důležitá, jsme si za ni ochotni připlatit", vyplývá z výzkumu na portálu fashion-research.com.

Jak dát feedy do pořádku?

Glami feed
Glami feed

Podle specifikace GLAMI musí být ve feedu parametr materiálu rozdělen zvlášť na název materiálu a procentuální hodnotu zastoupení tohoto materiálu. Do feedu ho potom propíšete například takto:

<PARAM>
<PARAM_NAME>materiál</PARAM_NAME>
<VAL>polyester</VAL>
<PERCENTAGE>20%</PERCENTAGE>
</PARAM>


Informace o materiálu nezapomeňte uvádět vždy v lokálním jazyce. A pokud si informacemi o materiálu nejste jisti nebo je nemáte, doporučujeme si je vyžádat u svých dodavatelů.

Tato novinka se může zdát jako složitá na implementaci, nicméně z pohledu zákazníka se jedná o chytrý krok. Zkuste materiál u zboží využít jako svou konkurenční výhodu a vytěžit tak z GLAMI co nejvíce.

Máte pronajímaný e-shop s fashion sortimentem a rádi byste si modul GLAMI feed implementovali? Není problém! Naše řešení jeho aktivaci podporuje, proto nás stačí kontaktovat a my vám se vším pomůžeme.

Návod na zadání materiálu do GLAMI feedu

Podívejte se na kompletní návod na propsání materiálu u zboží do GLAMI feedu u pronajímaných e-shopů.

Nejste si implementací jistí? Neváhejte nám napsat a my vám rádi pomůžeme.