3. Komunikujeme na pravidelné bázi
Aktivní komunikace je základ úspěchu. Proto konzultace s NaCesty.cz probíhají pravidelně minimálně jednou týdně, a my díky tomu můžeme reagovat na všechny nové trendy na trhu rychle a pružně. Je to právě jejich aktivita, díky které my můžeme odvádět svou práci na té nejvyšší úrovni.
4. Prozákaznický přístup = spokojení zákazníci
Obnova cestovního ruchu je velkým otazníkem pro nás všechny. Proto je potřeba cestování zákazníkům co nejvíce zpříjemnit a usnadnit. Dnes zákazníci při plánování svých cest mají mnohem více otázek a jsou celkově opatrnější. NaCesty.cz má ale customer care skvěle zvládnutou, a i přes všechny nástrahy jsou jejich zákazníci se službami spokojení.
Vážíme si toho, že v nás NaCesty.cz má důvěru a že i v tomto podivném období můžeme být opravdovými partnery, propojit svá know-how a překonat společně všechny překážky. Je pro nás radost pracovat s klientem, který si váží svých zákazníků, chová se férově a ani v těžkých časech to nevzdává.