Otevřít

Sledujte novinky z oboru a oXyShopu

Trendy, tipy a sem tam i něco ze zákulisí

Jak začít s reklamní strategií v online prostředí? Komunikační mix

V předchozích dílech série jsme vám představili jednotlivé kroky, které vedou ke kvalitní marketingové komunikaci. Musíte znát cílového zákazníka i zboží, které mu nabízíte. Podle toho přizpůsobíte nabídku produktů a jejich komunikaci směrem k zákazníkům. Jaké marketingové kanály využít, abyste dosáhli maximálního úspěchu? Řešením je správně nastavený komunikační mix, na který se zaměříme v tomto článku.

5. květen 2020

Tvořit obsahový marketing není žádná věda

Obsah by měl zahrnovat užitečné a zajímavé informace, které předává prodejce zákazníkům. U e-shopů se nejčastěji jedná o blog, může ho ale tvořit i například jiná vstupní stránka webu (landing page). Jak dále s tímto obsahem pracovat, abyste pokryli co nejvíce reklamních kanálů a získali co nejvíce návštěvníků?

18. červenec 2019

Chcete se v organickém vyhledávání posunout nahoru?

Získávání návštěvníků z organického vyhledávání je skvělá věc už jen proto, že vás nestojí vůbec nic. Pokud však nemáte váš e-shop nebo blogové příspěvky založené na unikátním obsahu, pak se bez SEO strategie na přední místa ve vyhledávání dostanete jen těžko. A právě jednou z možností, jak si zlepšit pozici na Googlu či Seznamu, je linkbuilding. Tato metoda je skvělá už jen proto, že se jí většina českých e-shopů prakticky nevěnuje. Pojďte toho využít a inspirujte se, jak se zpětnými odkazy pracovat.

22. květen 2019
Celkem 50 záznamů
<<Předchozí1239Další>>