Otevřít

Sledujte novinky z oboru a oXyShopu

Trendy, tipy a sem tam i něco ze zákulisí

Tvořit obsahový marketing není žádná věda

Obsah by měl zahrnovat užitečné a zajímavé informace, které předává prodejce zákazníkům. U e-shopů se nejčastěji jedná o blog, může ho ale tvořit i například jiná vstupní stránka webu (landing page). Jak dále s tímto obsahem pracovat, abyste pokryli co nejvíce reklamních kanálů a získali co nejvíce návštěvníků?

18. červenec 2019

Chcete se v organickém vyhledávání posunout nahoru?

Získávání návštěvníků z organického vyhledávání je skvělá věc už jen proto, že vás nestojí vůbec nic. Pokud však nemáte váš e-shop nebo blogové příspěvky založené na unikátním obsahu, pak se bez SEO strategie na přední místa ve vyhledávání dostanete jen těžko. A právě jednou z možností, jak si zlepšit pozici na Googlu či Seznamu, je linkbuilding. Tato metoda je skvělá už jen proto, že se jí většina českých e-shopů prakticky nevěnuje. Pojďte toho využít a inspirujte se, jak se zpětnými odkazy pracovat.

22. květen 2019

Velký národní průzkum mezi českými e-shopy 2019

Provozujete internetový obchod a zajímá vás, jak se loni dařilo jiným e-shopům, s jakými problémy se potýkali, co nejčastěji využívali jejich zákazníci a co plánují v blízké budoucnosti? Zjistili jsme, že o takové informace mají e-shopy zájem, a proto jsme se rozhodli zorganizovat velký národní průzkum mezi českými e-shopy, abychom vám takové informace mohli přinést. Čím více e-shopů se do průzkumu zapojí, tím lépe budou jeho výsledky odrážet skutečný stav. Zapojte se také a pomozte nám vytvořit co nejpřesnější obraz české e-commerce. Průzkum je určen pro velké, střední i malé e-shopy.

29. březen 2019
Celkem 48 záznamů
<<Předchozí1238Další>>