Otevřít

Marketing festival 2016 očima oXyShopu

Ohlédnutí za třídenní konferencí v Ostravě

Marek Walder
5. listopad 2016

Marketing festival je největší tuzemskou událostí v oblasti online marketingu. 4. ročník se přestěhoval z Brna do Ostravy, navštívilo ho více než 1500 účastníků a co je nejdůležitější: přednášky, workshopy, řečníci, ale i zázemí, jídlo… vše splnilo i ta největší očekávání. Je nesporné, že Marketing festival patří mezi oborové akce světové úrovně.

Festival byl opravdu nabitý, a to nejen lidmi a řečníky. 12 přednášek, 12 případových studií a více než 30 workshopů. K tomu připočítejte fakt, že se na marketing festivalu opravdu objevila snad každá známá tvář a společnost českého ecommerce prostředí.

Mezi hlavními řečníky Marketing Festivalu byli například Frederick Vallaeys z Optmyzr, Kevin Hillstrom z Minethatdata, Colin Woon z O2, Stephen P. Anderson z Bloomboardu, Michael Lykke Aagaard z Unbounce nebo Jonas Viksten z Xaxi Sweden.

marketing-festival-oxyshop-2016-2
marketing-festival-oxyshop-2016-2
marketing-festival-oxyshop-2016-3
marketing-festival-oxyshop-2016-3
marketing-festival-oxyshop-2016-5
marketing-festival-oxyshop-2016-5
marketing-festival-oxyshop-2016-6
marketing-festival-oxyshop-2016-6

Každý si vybral to své

Každého zaujalo určitě něco jiného. Za zmínku určitě stojí přednáška belgičana Fredericka Vallaeys ze Silicon Valley, ve které nastínil hlavní trendy v automatizaci, které v budoucnu ovlivní placené vyhledávání (PPC) a nebo přednáška Michala Pastiera "Co jsem se o efektivním marketingu dozvěděl od Bugse Bunnyho, Pixaru a kočky z Japonska?", která pobavila všechny v sále. Stephen P. Anderson ukázal nejen jak v user experience designu aplikovat psychologii, ale také jak se dá do přednášky zapojit publikum… prostě pro každého něco. Všechny záznamy přednášek budou k naleznutí zde: https://www.marketingfestival.cz/video/.

Marketing festival fotky

marketing-festival-oxyshop-2016-12

Přednášky, workshopy, networking, party,...

Krom výše zmíněných přednášek,workshopů, networkingu, spousty jídla i večerní zábavy bylo možné navštívit například prezentace řady společností a bylo prakticky nemožné se nesetkat i s našimi kolegyněmi z oXyShopu, které v roli pořadatelské výpomoci rozdávaly nejen visačky a náramky, ale také rady a v neposlední řadě (v tom zápřahu opravdu obdivuhodný) úsměv.

Na marketing festivalu je třeba ocenit zejména fakt, že je to jedna z nejinspirativnějších a nejprofesionálnějších marketingových akcí. Prostředí nejsvéráznějšího města ČR tomu jen prospělo.