Spoustě eshopů by se nevyplatilo zaměstnávat specialisty např. na předimplementační analýzy nebo jiné podobné činnosti, které se nevykonávají denně. Stejně tak implementace moderní agilní metodiky a sehrání interního týmu v rámci Scrumu zabere zpočátku dost času, který eshop, obzvlášť při rozjezdu, obvykle nemá.
Proto mohou být externí vývojáři správným partnerem pro vaše podnikání, ovšem za předpokladu, že se znáte, používáte vhodnou metodiku a důvěřujete si. Výhodou externího týmu je i pružnost a efektivita nebo jednoznačné měření dosažených výsledků. Vlastní zaměstnance pak může eshop využít k péči o finance, marketing a především o zákaznický servis.
Spokojenost koncových klientů obvykle zajistíte i tím, že investujete více do vývoje eshopu než do jeho reklamy.
Agilní vývoj
Nacesty.cz má v oXyShopu vyhrazený sedmičlenný tým a ročně zpracuje přes 500 požadavků.
Spolupráce probíhá na bázi čtrnáctidenních sprintů a pracnost dá dohromady cca 1 000 programátorských hodin měsíčně. Tím nejdůležitějším však zůstává kvalita dodávaných služeb a vzájemná důvěra.