Ohlédnutí za Třídenním workshopem online marketingu v Kobylí

Jak založit kampaň na klíčová slova? Proč se mi třetina produktů nechce spárovat s Heurekou? K čemu slouží URL Builder? Od 6. – 8. srpna se ve vinařské vesničce Kobylí nemluvilo o ničem jiném. Probíhal vůbec první workshop online marketingu ve sklípku.

3 lektoři, 4 eshopy a 16+ hodin workshopování

Na intenzivní workshop online marketingu dorazilo 7 eshoperů z HeapCo, Aeromodel, Sanicarea Apple4you. Pod vedením marketingových specialistů Marka Waldera, Vládi Fogla a Lukáše Židka během tří dnů optimalizovali svoje eshopy do posledního detailu. Přímo na místě. V příjemných prostorách vyhlášeného Vinařství Bukovský.

photo-collage

Co může pohřbít i ten nejlepší produkt

Google Analytics, kterým eshoper nerozumí. Nepřehledný košík. Online chat, kde se nikdo neozývá. Je mnoho způsobů, jak si zabouchnout dveře před zákazníkem. Na kurzu jsme se cestu k němu snažili otevřít. Individuálně, s každým účastníkem zvlášť. Co jsme probírali?

  • Čím zjednodušit nákupní proces a elegantně zvýšit hodnotu objednávky.
  • Co zákazníka zajímá na jednotlivých místech (fázích nakupování) na eshopu + kam tyto informace a prvky umístit a jak je zviditelnit.
  • Jak efektivně komunikovat, využít stavové emaily k lepšímu hodnocení zákazníkem.
  • Jak nastavit Heureku a Zboží.cz (od feedů až po definování služeb včetně pokročilého využití).
  • Co obnáší založení Google Nákupů a vytvoření produktové kampaně.
  • Jak vytvořit poutavý newsletter s vhodným předmětem a otagovanými odkazy pro Google Analytics.
  • Jak číst a vyhodnocovat data z Google Analytics: vyznat se v běžných přehledech, provázat nástroj s Webmastertools nebo Adwords.
  • A mnoho dalšího…


„Konečně mi někdo jednoduše vysvětlil, že nemusím rozumět celému GA, ale že mi k životu bohatě stačí několik základních přehledů.“
Agáta Hrdličková z HeapCo

Co eshoper, to muzikant!

Po celodenním vylepšování eshopu přišla řada na zasloužený odpočinek: procházka po Kobylí, grilování, ochutnávka vína. Večer patřil nejen dalším marketingovým konzultacím, ale také hudbě. Hrálo se na kytaru a housle.

A pro ty, kteří se prvního ročníku marketingového sklípku neúčastnili, máme dobrou zprávu: už chystáme další. Velmi pravděpodobně ještě letos na podzim. Zase v malé skupince, abychom se mohli věnovat opravdu každému na 100 %.

Doporučujeme

Související články
arrow icon