Ohlédnutí za Třídenním workshopem online marketingu v Kobylí
3 lektoři, 4 eshopy a 16+ hodin workshopování
Na intenzivní workshop online marketingu dorazilo 7 eshoperů z HeapCo, Aeromodel, Sanicarea Apple4you. Pod vedením marketingových specialistů Marka Waldera, Vládi Fogla a Lukáše Židka během tří dnů optimalizovali svoje eshopy do posledního detailu. Přímo na místě. V příjemných prostorách vyhlášeného Vinařství Bukovský.
Co může pohřbít i ten nejlepší produkt
Google Analytics, kterým eshoper nerozumí. Nepřehledný košík. Online chat, kde se nikdo neozývá. Je mnoho způsobů, jak si zabouchnout dveře před zákazníkem. Na kurzu jsme se cestu k němu snažili otevřít. Individuálně, s každým účastníkem zvlášť. Co jsme probírali?
- Čím zjednodušit nákupní proces a elegantně zvýšit hodnotu objednávky.
- Co zákazníka zajímá na jednotlivých místech (fázích nakupování) na eshopu + kam tyto informace a prvky umístit a jak je zviditelnit.
- Jak efektivně komunikovat, využít stavové emaily k lepšímu hodnocení zákazníkem.
- Jak nastavit Heureku a Zboží.cz (od feedů až po definování služeb včetně pokročilého využití).
- Co obnáší založení Google Nákupů a vytvoření produktové kampaně.
- Jak vytvořit poutavý newsletter s vhodným předmětem a otagovanými odkazy pro Google Analytics.
- Jak číst a vyhodnocovat data z Google Analytics: vyznat se v běžných přehledech, provázat nástroj s Webmastertools nebo Adwords.
- A mnoho dalšího…
„Konečně mi někdo jednoduše vysvětlil, že nemusím rozumět celému GA, ale že mi k životu bohatě stačí několik základních přehledů.“
Agáta Hrdličková z HeapCo
Co eshoper, to muzikant!
Po celodenním vylepšování eshopu přišla řada na zasloužený odpočinek: procházka po Kobylí, grilování, ochutnávka vína. Večer patřil nejen dalším marketingovým konzultacím, ale také hudbě. Hrálo se na kytaru a housle.
A pro ty, kteří se prvního ročníku marketingového sklípku neúčastnili, máme dobrou zprávu: už chystáme další. Velmi pravděpodobně ještě letos na podzim. Zase v malé skupince, abychom se mohli věnovat opravdu každému na 100 %.