Otevřít

Platební brána GoPay

Po PayU a ComGate je to třetí platební agregátor, který nabízíme našim eshopům

Petr Uttendorfský
1. červen 2016

Ve světě ecommerce lze s nadsázkou říci: „Kolik umíš doprav a plateb, tolikrát jsi eshopem.“ Prostě čím více možností, jak si zboží vyzvednout a jakým způsobem za objednávku zaplatit svým zákazníkům nabídnete, tím jste pro vaše zákazníky důvěryhodnějším a příjemnějším eshopem. A o to jde především. Do oXyShopu jsme přidali další platební bránu GoPay, která nabízí platbu mnoha způsoby.

GoPay
GoPay

GoPay je český internetový platební systém s vysokou úrovní bezpečnosti. Nabízí veškeré platební metody v rámci jednotného uživatelského prostředí s optimalizovanými kroky pro snadné a rychlé provedení platby.

V rámci platební brány GoPay je možné přijímat měnu CZK a EUR. S GoPay můžete nabídnout zákazníkům více než 20 platebních metod, například platby kartou, online platební tlačítka, bankovní převody, elektronické peněženky, premium SMS. Zajímavostí je možnost platit v bitcoinech. Veškeré realizované transakce jsou pro snadnou správu dostupné v rozhraní obchodního účtu GoPay.

Modul platební brány GoPay je k dispozici všem zákazníkům pronajímaných oXyShopů i oXyShopů na míru zdarma. Klienti oXyShopů na míru musí do svého eshopu modul integrovat. Práce spojená s implementací modulu je již zpoplatněna. Platby GoPay vám zpřístupní váš konzultant.

Jak to funguje

Po potvrzení objednávky je zákazník oXyShopu přesměrován na platební bránu GoPay. Zde se může podívat na detail objednávky a vybrat způsob platby. Po zaplacení je zákazník zpět přesměrován do eshopu.

Platební brána GoPay
Platební brána GoPay
Náhled objednávky
Náhled objednávky
Platba kartou
Platba kartou
Zaplaceno
Zaplaceno

Titulek

Platba je dokončena

V administraci eshopu si můžete nastavit údaje pro platební bránu v části Služby -> Online platby -> Rozhraní -> GoPay.

Titulek

Administrace GoPay

Co je platební agregátor

Agregátor plateb je prostředník mezi obchodníkem a platebními systémy. Jeho úkolem je pod hlavičkou značky své firmy zkoncentrovat nabídku nejrůznějších platebních metod od různých bank nebo platebních systémů. Obchodník prostřednictvím agregátora může nabídnout svým zákazníkům mnoho nejrůznějších způsobů, jak zaplatit, aniž by musel vyjednávat podmínky a smlouvy mezi jednotlivými bankami a provozovateli platebních služeb. Dohodne se pouze s jedním subjektem – agregátorem. Agregátoři dokážou většinou i nasmlouvat výhodnější podmínky, takže pro obchodníka je spolupráce s agregátorem často výhodnější než spolupráce s jednotlivými bankami.