Otevřít

Používejte platební bránu, která zvyšuje konverze!

Nedovolte svým zákazníkům opustit nákupní košík a nechte je zaplatit přímo na eshopu

8. leden 2018

Vývojový tým pronajímaných eshopů neustále připravuje nová vylepšení s hlavním cílem - zvyšovat konverzní poměr na eshopech našich klientů. Jednou z takových novinek je také inline varianta platební brány GoPay.

Provozovatel eshopu má v dnešní době nespočet možností, kterou platební bránu na svém eshopu využívat a za jakých podmínek. Novinku v podobě výběru z různých typů zobrazení platební brány v eshopu přináší platební brána od společnosti GoPay.

Způsob, jaký všichni určitě znáte, je tzv. redirect varianta platební brány, u které je postup již několik let stále stejný. V nákupním procesu zákazník vyplní všechny potřebné údaje, jako způsob platby zvolí právě platební bránu, dokončí objednávku a následně je přesměrován na jinou stránku do prostředí platební brány, kde zadává údaje platební karty. Jakmile platba proběhne, vrací se zpět do prostředí eshopu, aby se dozvěděl, zda byla platba úspěšně přijata či nikoliv.

Inline brána

oXyShop nyní přináší pro všechny klienty pronajímaného eshopu možnost tzv. inline varianty. Označení „inline” právě naznačuje způsob, jakým se brána zobrazuje platícímu zákazníkovi. Brána se zákazníkovi zobrazí formou pop-up okna přímo na stránce, kde dochází k platbě.

inline platba

inline platebni brana

Inline brána řeší jeden zásadní problém!

A kromě jiného zvyšuje konverze, o tom ale až za chvíli. Výhoda inline brány je především v tom, že snižuje obavy ze zneužití platebních údajů, které nakupující při nákupu poskytuje. Zákazník totiž není přesměrován na jinou neznámou stránku platební brány. Celý nákupní proces, včetně placení platební kartou se odehrává v prostředí známém a ověřeném, a to přímo na vašem eshopu. Právě při přesměrování někam jinam dochází často k opuštění celého nákupního procesu a tudíž k nedokončené objednávce, což je velká škoda!

Eshop s inline bránou má prokazatelně vyšší konverze

GoPay provedla studii na 5,1 milionu plateb, což je podle nás dostatečně velký vzorek pro kvalitní statistický soubor pro tyto potřeby. Z výsledků studie vyplývá, že přes inline bránu dokončí zákazníci o 9,3 % více plateb než přes standardní redirect variantu. Z dat GoPay dále vyplývá, že inline brána je o 6,4 % konverznější než redirect brána.

Pokud máte platební bránu GoPay již na svém eshopu, můžete si nechat inline bránu implementovat prostřednictvím HelpDesku nebo po telefonu. Neváhejte a informujte se o dalších podrobnostech. Pokud platební bránu GoPay nemáte, nezoufejte, její vyřízení vám příliš času nezabere a rádi vám s tím pomůžeme.

Chci tento modul na svůj eshop