Otevřít

Sledujte novinky z oboru a oXyShopu

Trendy, tipy a sem tam i něco ze zákulisí

CASE STUDY: Kdy má velká databáze kontaktů smysl?

Dlouho avizované GDPR je konečně tady. Tři týdny po začátku jeho platnosti koukáme kolem a zjišťujeme, že se vlastně nic tak zásadního nezměnilo. Všichni si ale budeme pamatovat chaotické období příprav, které bylo velmi stresující pro většinu eshoperů. Kromě uchovávání a zabezpečení osobních údajů se GDPR dotklo i přímého emailového marketingu a eshopeři měli pochopitelně největší strach o svou dlouho budovanou databázi kontaktů.

18. červen 2018

Jak přejít na nové řešení a vydělat - případová studie eshopu Teamstore.cz

S přechodem eshopu ze starého řešení na nové se setkáváme stále častěji. Analytik a specialista online marketingu Marek Walder nám představil jednoho ze svých zákazníků, který si tímto procesem prošel. Od první společné schůzky uběhlo necelých 6 měsíců. Co se během této krátké doby dělo s tržbami a návštěvností webu? Vyletěly nahoru. V podstatě okamžitě.

Marek Walder
9. červen 2014

Dvě „maličkosti“ a tržby e-shopu vyskočily i mimo sezónu o 120 %

Dnešní krátký článek, či spíše „light verze“ případová studie, ukazuje jeden z našich mnoha radostných a také trochu úsměvných okamžiků v naší práci. Klient se rozhodl investovat do marketingu svého eshopu v podstatě jen proto, že měl zrovna trochu volného času. Právě nastala mrtvá sezóna, kdy se jeho sortiment, především krmiva pro závodní rybolov, skoro neprodává.

Marek Walder
19. únor 2014
Celkem 8 záznamů
<<Předchozí12Další>>