Otevřít

Sledujte novinky z oboru a oXyShopu

Trendy, tipy a sem tam i něco ze zákulisí

Jak přejít na nové řešení a vydělat - případová studie eshopu Teamstore.cz

S přechodem eshopu ze starého řešení na nové se setkáváme stále častěji. Analytik a specialista online marketingu Marek Walder nám představil jednoho ze svých zákazníků, který si tímto procesem prošel. Od první společné schůzky uběhlo necelých 6 měsíců. Co se během této krátké doby dělo s tržbami a návštěvností webu? Vyletěly nahoru. V podstatě okamžitě.

Marek Walder
9. červen 2014

Dvě „maličkosti“ a tržby e-shopu vyskočily i mimo sezónu o 120 %

Dnešní krátký článek, či spíše „light verze“ případová studie, ukazuje jeden z našich mnoha radostných a také trochu úsměvných okamžiků v naší práci. Klient se rozhodl investovat do marketingu svého eshopu v podstatě jen proto, že měl zrovna trochu volného času. Právě nastala mrtvá sezóna, kdy se jeho sortiment, především krmiva pro závodní rybolov, skoro neprodává.

Marek Walder
19. únor 2014

Případová studie eshopu Technické-součásti.cz

Eshop Technicke-soucasti.cz se musel vypořádat s rozsáhlým sortimentem zboží – asi 40 tisíc produktů v mnoha kategoriích. Obchod funguje na platformě pronajatého eshopu oXyShop Ready2Go. „Přestože jsme původně očekávali, že eshop bude zejména naší propagací, získáváme díky němu nové a nové zákazníky,“ pochvaluje si eshop majitel firmy.

20. leden 2013

Případová studie: Veganfoods.cz

Zakladatelé internetového obchodu Veganfoods.cz, kteří mají bohaté zkušenosti s výrobou potravin, obchodování s nimi a poznali při své práci stravovací zvyklosti nejrůznějších koutů světa, se rozhodli ve svém e-shopu nabízet alternativu k běžným a obvyklým potravinám. Jde o produkty nejen pro vegetariány, vegany a strávníky, kteří trpí různými alergiemi, ale i pro ty, kteří preferují zdravý životní styl.

29. říjen 2012
Celkem 12 záznamů
<<Předchozí12Další>>