Víte, odkud se k vám zákazníci nejčastěji dostávají? Zda funguje vaše SEO či zda máte silnou značku a zákazníci k vám chodí přímo? Všechny tyhle informace snadno zjistíte v záložce Akvizice -> Veškerá návštěvnost -> Zdroj/médium.
Zároveň v záložce Kampaně zjistíte, jak efektivní je daná kampaň. Můžete snadno zjistit, která z nich vám přináší nejvíce peněz, a jaká je tedy návratnost investice. Důležité je sledovat také míru okamžitého opuštění, která vám říká, kolik lidí se k vám z vaší reklamy dostalo a ihned váš e-shop zase opustilo. Tato metrika je důležitá například u bannerové reklamy, kdy váš banner může být pro zákazníky poutavý a prokliknou se skrz něj na váš e-shop. Tam ale na první pohled zjistí, že hledají něco jiného, než co jste v nich pomocí banneru vyvolali a zase ho okamžitě opustí. Za proklik tak platíte peníze, ale výsledek je nulový.