Vylepšili jsme frontend oXyShopů

Obal prodává vždy a všude, proto se snažíme skiny oXyShopu neustále vylepšovat a přizpůsobovat potřebám uživatelů. Tentokrát jsme se zaměřili na responzivní skin FLAT, konkrétně vylepšení zobrazení v mobilních zařízeních, menu, detail produktu, vyhledávací dialog, zobrazení výdejních míst a výběr náhradní platby.

oXyShop můžete „obléknout“ do několika grafických designů, tzv. skinů. Jeden z nich je FLAT. FLAT je moderní, vzdušný, čistý a plně responzivní design. Lze jej snadno přizpůsobovat vašim požadavkům. Více informací o skinu FLAT a dalších grafických šablonách najdete přímo na stránkách oXyShopu.

Menu s kategoriemi pro mobilní zařízení

Ve skinu FLAT 1.5 je produktové menu (strom produktů) umístěno vodorovně. Po najetí myší na hlavní kategorii se zobrazí roletka s kategoriemi další úrovně.

Titulek

menu-desktop

V mobilních zařízeních se od určité šířky místo menu zobrazí ikona. Po kliknutí na ikonu se menu rozbalí celé. V některých situacích (například když menu obsahuje mnoho položek) je dobré na mobilních zařízeních místo rozbalovacího menu vykreslit standardní HTML prvek <selectbox>, protože na mobilních telefonech pak lze rychleji a úsporněji v nabídce rolovat. Jsme připraveni na obě varianty. Ve výchozím stavu se zobrazuje rozbalovací menu.

menu-mobile
menu-mobile
menu-mobile2
menu-mobile2

Záložky (taby) na detailu produktu

Detail produktu může zobrazovat dodatečné informace o prodávaném zboží pod sebou, nebo na samostatných záložkách (tabech). Váš konzultant může jednoduše nastavit vhodné zobrazování podle struktury a rozsahu vašich dat.

Titulek

detailproduktu-tabs

Detail produktu: dodatečné informace se zobrazují na záložkách (Popis a specifikace, Hodnocení)

TIP: věděli jste, že detailní popis zboží a specifikace (parametry) mohou být společně na jedné záložce, nebo každý zvlášť - na samostatných záložkách? Pokud jsou Vaše popisy produktů opravdu rozsáhlé a máte mnoho parametrů, rozdělte je.

Výdejní místa

Jako provozovatelé eshopu máte možnost využívat nejrůznějších dopravních služeb, které mají vybudované sítě výdejních míst po celé České republice nebo na Slovensku. Vaši zákazníci si pak mohou svoje zboží vyzvednout v podstatě kdekoli a kdykoli se jim to hodí.

V případě, když si zákazník zvolí některou z těchto služeb, například Balík na poštu od České pošty, vybere si pobočku, kde si chce balíček vyzvednout.

Titulek

vyber-vydejniho-mista

Vybrané výdejní místo se pak zobrazí jako dodací adresa. Zároveň se zde zobrazují dodatečné informace o výdejním místě, například adresa pobočky, otevírací doba nebo fotografie.

Titulek

dodaci-adresa-vydejni-misto

Spolupracujeme s několika společnostmi, které provozují síť výdejních míst. Jsou to Česká pošta, Uloženka, Zásilkovna a GEIS Point.

baliknapostu
baliknapostu
baliknapostu
baliknapostu
baliknapostu
baliknapostu
baliknapostu
baliknapostu

Náhradní platba

Tato možnost pokrývá případy, kdy se zákazníkovi nepodaří zaplatit přes platební bránu. Dostane se tedy zpět do eshopu na stránku, kde si může vybrat náhradní platbu. Stránku s výběrem alternativní platby jsme zpřehlednili.

Titulek

change-payment

Výběr náhradní platby v případě, kdy se nepodaří zaplatit

Další drobná vylepšení designu

  • Pokud máte svůj eshop na tmavém pozadí, máme pro vás připravenou druhou ikonku CAPTCHA, která je na tmavém pozadí lépe vidět.
  • Existuje-li formulář (např. registrační), ve kterém se některá sekce nevyplňuje, tedy neobsahuje žádné políčka k vyplnění (například zákazník nenakupuje na IČO), rovnou se skryje a nezobrazuje se. Formuláře jsou hned přehlednější.
  • Obrázkový výpis podkategorií v přehledu produktů jsme vylepšili. Je teď více přehledný.
  • Vyhledávací políčko jsme upravili tak, aby odpovídalo designu skinu. A protože víme, jak důležité je v eshopech vyhledávání, rovnou jsme ho zvětšili.
  • Odstranili jsme případy přetékání textu v záložkách na detailu zboží. I mobilní zařízení mají nyní nový a lepší design/styl.
  • Pokud bylo v roletce parametrického filtrování více položek, mohlo se stát, že se hodnoty nezobrazily všechny.
  • V některých případech se na mobilních zařízeních překrývaly obrázky zboží, toto je již opravené.
  • Pokud si znovu vybíráte dopravu a platbu v nákupním procesu, protože jste změnili například zemi dodání, zobrazuje se pop-up okno s výběrem doprav a plateb. Toto okno jsme upravili tak, aby zde bylo možné nabídnout zákazníkovi opravdu hodně doprav a plateb a aby se tam všechny vešly.
  • V B2B nákupním procesu můžete potvrdit na souhlas s obchodními podmínkami na dvou místech: nad košíkem i pod košíkem. Opravili jsme „poskočení“ stránky v prohlížeči při zatržení souhlasu.