Obal prodává vždy a všude, proto se snažíme skiny oXyShopu neustále vylepšovat a přizpůsobovat potřebám uživatelů. Tentokrát jsme se zaměřili na responzivní skin FLAT, konkrétně vylepšení zobrazení v mobilních zařízeních, menu, detail produktu, vyhledávací dialog, zobrazení výdejních míst a výběr náhradní platby.
oXyShop můžete „obléknout“ do několika grafických designů, tzv. skinů. Jeden z nich je FLAT. FLAT je moderní, vzdušný, čistý a plně responzivní design. Lze jej snadno přizpůsobovat vašim požadavkům. Více informací o skinu FLAT a dalších grafických šablonách najdete přímo na stránkách oXyShopu.
Ve skinu FLAT 1.5 je produktové menu (strom produktů) umístěno vodorovně. Po najetí myší na hlavní kategorii se zobrazí roletka s kategoriemi další úrovně.
V mobilních zařízeních se od určité šířky místo menu zobrazí ikona. Po kliknutí na ikonu se menu rozbalí celé. V některých situacích (například když menu obsahuje mnoho položek) je dobré na mobilních zařízeních místo rozbalovacího menu vykreslit standardní HTML prvek <selectbox>, protože na mobilních telefonech pak lze rychleji a úsporněji v nabídce rolovat. Jsme připraveni na obě varianty. Ve výchozím stavu se zobrazuje rozbalovací menu.
Detail produktu může zobrazovat dodatečné informace o prodávaném zboží pod sebou, nebo na samostatných záložkách (tabech). Váš konzultant může jednoduše nastavit vhodné zobrazování podle struktury a rozsahu vašich dat.
Detail produktu: dodatečné informace se zobrazují na záložkách (Popis a specifikace, Hodnocení)
TIP: věděli jste, že detailní popis zboží a specifikace (parametry) mohou být společně na jedné záložce, nebo každý zvlášť - na samostatných záložkách? Pokud jsou Vaše popisy produktů opravdu rozsáhlé a máte mnoho parametrů, rozdělte je.
Jako provozovatelé eshopu máte možnost využívat nejrůznějších dopravních služeb, které mají vybudované sítě výdejních míst po celé České republice nebo na Slovensku. Vaši zákazníci si pak mohou svoje zboží vyzvednout v podstatě kdekoli a kdykoli se jim to hodí.
V případě, když si zákazník zvolí některou z těchto služeb, například Balík na poštu od České pošty, vybere si pobočku, kde si chce balíček vyzvednout.
Vybrané výdejní místo se pak zobrazí jako dodací adresa. Zároveň se zde zobrazují dodatečné informace o výdejním místě, například adresa pobočky, otevírací doba nebo fotografie.
Spolupracujeme s několika společnostmi, které provozují síť výdejních míst. Jsou to Česká pošta, Uloženka, Zásilkovna a GEIS Point.
Tato možnost pokrývá případy, kdy se zákazníkovi nepodaří zaplatit přes platební bránu. Dostane se tedy zpět do eshopu na stránku, kde si může vybrat náhradní platbu. Stránku s výběrem alternativní platby jsme zpřehlednili.
Výběr náhradní platby v případě, kdy se nepodaří zaplatit