Klesla vám návštěvnost na nulu? A všimli jste si toho ihned? Předpokládám, že ne – protože jste neměli nastaveny Informační události. Věnujte tři minuty tomuto článku a ušetříte si celé dny problémů.
Minule jsme si řekli, jak jednoduše zobrazovat nejčastěji používané přehledy (widgety). Jejich o něco složitější podoba jsou zkratky – konkrétní vyfiltrované a upravené přehledy, které často používáte, ale pro widgety se nehodí, nebo jsou příliš komplikované. Tuto funkci využijí pravděpodobně jen pokročilí uživatelé – jak na ně, sepsal dobře třeba Martin Šimko.
My si povíme více o Informačních událostech. Najdete je pod zkratkami a slouží k upozornění na důležité změny na webu. Použití je intuitivní – klikněte na události, v záložce nahoře přepněte z "Automatická upozornění" na "Vlastní upozornění" a poté "Správa vlastních upozornění".
Google vám pak při dosažení nastavených podmínek zašle upozornění: Například upozornění, kdy průměrná týdenní návštěvnost je o 50 % nižší než minulý týden.