Otevřít

Sledujte novinky z oboru a oXyShopu

Trendy, tipy a sem tam i něco ze zákulisí

3 tipy, které ocení zákazníci velkoobchodů

Čtete pravidelně náš blog? Díky poslednímu příspěvku víte, že 92 % nákupů velkoobchodních zákazníků začíná internetovým vyhledáváním. Co to znamená pro vás jako pro prodejce? Musíte vaše podnikání a e-shop co nejvíce přizpůsobit potřebám vašich cílových skupin. Chování velkoobchodních odběratelů se mění. Zákazníci čím dál více přenáší spotřebitelské nákupní chování ze soukromého života do nákupního chování v profesním životě. Očekávají pružné nákupní možnosti bez překážek a s maximálním uživatelským komfortem. Zprostředkovat jim tento nákupní zážitek je výzvou pro každou velkoobchodní firmu.

29. září 2021

92 % nákupů velkoobchodů začíná internetovým vyhledáváním

V oblasti marketingu existuje jedna jediná jistota. Jsou to rychlé změny, jejichž rychlost ještě zXnásobila pandemie covidu. Stejně jako se rychle posouvá segment B2C, se významně mění také nákupní chování velkoobchodů. Zvyšuje se počet interakcí, které vedou k nákupu. Do rozhodování vstupuje více lidí. Jaký to má vliv na rozvoj velkoobchodů v online prostředí ve světě, ale hlavně v České republice? Kolik % velkoobchodů již v e-commerce podniká a kolik zákazníků u nich prostřednictvím internetu nakupuje? V článku vám přinášíme konkrétní data a statistiky o velkoobchodech a online podnikání.

7. září 2021

Systém řízení skladů (WMS) - 10 praktických rad, proč a jak zakomponovat WMS do svých procesů

Co to je systém řízení skladů nebo-li Warehouse Management System (WMS), a jak se liší od ERP modulu pro sklad? Komu se vyplatí? Proč do něj investovat? Na 10 nejčastějších otázek e-shoperů v oblasti systému řízení skladů odpovídal odborník na logistiku Petr Litavec, Project & Marketing Manager společnosti Fulfillment by Authentica.

19. srpen 2021

Omnichannel - kterými kanály vyplout zákazníkům vstříc?

S rychlým rozvojem technologií se podnikatelské vody čeří. Možná, že v nastalém zmatku začínají tak trochu chaoticky plavat i vaši zákazníci. Nedovolte konkurenci, aby vám je ulovila. Je třeba jednat strategicky a působit konzistentně. Označte vašim zákazníkům jasně kanály, kterými bezpečně a bez loknutí doplavou až k vám.

12. srpen 2021
Celkem 351 záznamů