Otevřít

Sledujte novinky z oboru a oXyShopu

Trendy, tipy a sem tam i něco ze zákulisí

Jde obnovit smazaný účet Google Analytics?

Takové normální pondělní dopoledne. Na stole Pu- Ehr, ve sluchátkách Master of Puppets. Vesele si klikám a prásk ho! Smazal jsem klientovi účet Google Analytics. Ježíšmarjá! Údaje několik let fungujícího e-shopu nenávratně pryč? Totální panika. Puls 160. Mžitky před očima. Data nepůjde obnovit, data nepůjde obnovit – opakoval jsem si poslední hlášku pořád dokola.

Marek Walder
16. červenec 2014

Jak přejít na nové řešení a vydělat - případová studie eshopu Teamstore.cz

S přechodem eshopu ze starého řešení na nové se setkáváme stále častěji. Analytik a specialista online marketingu Marek Walder nám představil jednoho ze svých zákazníků, který si tímto procesem prošel. Od první společné schůzky uběhlo necelých 6 měsíců. Co se během této krátké doby dělo s tržbami a návštěvností webu? Vyletěly nahoru. V podstatě okamžitě.

Marek Walder
9. červen 2014

Jak se e-shopům inzeruje v novém katalogu Firmy.cz?

Zápis zdarma a aukční systém. Chcete být vidět? Nabídněte víc – říká Seznam prostřednictvím služby Firmy.cz. Spuštění její nové verze začátkem dubna vyvolalo v českém internetovém prostředí dost velký rozruch. Překonat ho můžou leda očekávané změny na Mapy.cz. Ale nefabulujme. Nás bude zajímat především to, jak se na nové Firmy.cz dívá s odstupem času tuzemská e-commerce. Čeští e-shopisté stále mlčí. Že by ticho před bouří?

Marek Walder
27. květen 2014

SEO bez sociálních sítí jde dost těžko

Sociální sítě už dávno nejsou izolovaným komunikačním kanálem – ať už propagačním nebo prodejním. Jejich vliv na hodnocení webu je obrovský. V současné době patří mezi nejrychleji rostoucí SEO faktory, které dokáží výrazně zlepšit vaše pozice ve vyhledávačích. Založte si vlastní firemní profil na sociálních sítích i vy. Na Seznamu a Googlu se posunete výš, lépe poznáte svoje zákazníky a ještě se u toho dobře pobavíte.

Marek Walder
10. duben 2014

Mor českých eshopů: všechno zboží vždy „skladem“

Mít v eshopu všechno „skladem“ je nutnost a samozřejmost - všichni to tak dělají, tak přece se neshodím před konkurencí a neztratím zákazníka, že? Následující úvaha a několik praktických tipů vás možná přesvědčí o tom, že ne vždy to musí být pravda. Ostatně to, co děláte, když „máte všechno skladem“, je pouhé kopírování nepříliš schopné konkurence. Ale vy přece můžete být lepší než oni. Máte na víc.

24. březen 2014
Celkem 256 záznamů