Otevřít

Sledujte novinky z oboru a oXyShopu

Trendy, tipy a sem tam i něco ze zákulisí

Eshopy nejsou perpetuum mobile, každou chvíli je pro vás vylepšujeme

Děláme první poslední pro to, abychom vám zjednodušili obsluhu oXyShopů a vašim zákazníkům zpříjemnili nakupování. Tentokrát jsme zase o něco vylepšili detaily produktů, konektory i samotný objednávkový proces. A protože náš vývojový tým pracuje ostošest 24/7, s další várkou novinek z oXyShopů se vám přihlásíme zase za měsíc. Připadá vám to pozdě? Tak to nás sledujte na sociálních sítích a vylepšujte svoje online podnikání průběžně.

26. září 2014

Kvalitní produktové fotografie

Kvalitní produktové obrázky prodávají. Uživatel rád zkoumá detaily – barvu, strukturu, povrch. A dobře si to uvědomuje i majitel eshopu s krmivy, kterému se podařilo pořádně ty naše ecommerce vody rozvířit. Po nasazení nových produktových fotografií se u mnoha výrobků v jeho eshopu výrazně zvýšil obrat. Leckdy dokonce trojnásobně.

Zuzana Lipková
24. září 2014

Nespoléháte se v propagaci eshopu na příliš málo zdrojů?

Ujistěte se, že využíváte maximum možných propagačních kanálů. Spoléhat se hlavně na Seznam je vzhledem k nedávné změně fulltextových výsledků a jejich negativnímu dopadu na řadu webů docela risk. V tomto krátkému článku zjistíte, že způsobů propagace vašeho eshopu je více, než jste si možná dosud mysleli.

Marek Walder
29. srpen 2014

Nová verze vyhledávacího algoritmu Seznam.cz hýbe pozicemi

Seznam.cz změnil algoritmus svého fulltextu a hlavně česká SEO komunita má o čem debatovat. Avizuje změny výsledků kolem 28 procent. Lze to přibližně interpretovat tak, že se mezi deseti výsledky na první stránce objeví tři jiné. Takové je oficiální vyjádření. A co na to eshopy? Dotkne se jich nějak tato změna?

Marek Walder
27. srpen 2014

Pro Google je kvalitní ten e-shop, který je kvalitní pro uživatele

Co to znamená? Pokud máte originální a atraktivní popis produktu, obsahující přehledně všechny důležité informace, navíc máte svoji fotku produktu, zachycující právě ty detaily, které jsou pro představení zboží potřebné, jistě je to pro návštěvníka kvalitnější prezentace než obecný, leckdy přeložený text s fotkou, dodaný výrobcem, sdílený s dalšími stovkami e-shopů. Stejně to vnímají i vyhledávače.

Marek Walder
13. srpen 2014

Jde obnovit smazaný účet Google Analytics?

Takové normální pondělní dopoledne. Na stole Pu- Ehr, ve sluchátkách Master of Puppets. Vesele si klikám a prásk ho! Smazal jsem klientovi účet Google Analytics. Ježíšmarjá! Údaje několik let fungujícího e-shopu nenávratně pryč? Totální panika. Puls 160. Mžitky před očima. Data nepůjde obnovit, data nepůjde obnovit – opakoval jsem si poslední hlášku pořád dokola.

Marek Walder
16. červenec 2014
Celkem 339 záznamů