Otevřít

Hledáme Business analytika pro eshopy

Podpoř vznik úspěšných projektů

O co na pozici jde?

Tvá práce se bude skládat z intenzivní výměny informací se zákazníkem a klidného rozjímání nad podklady. (A možná můžeme nabídnout i občasnou konstruktivní konfrontaci uvnitř firmy). Ukažme si to na příkladu vznikajícího projektu nového eshopu na míru:

  • Vše začne, když se obchodník se zákazníkem dostane z fáze „jestli“ do fáze „jak“. V tu chvíli tě totiž přizve na jednání. Začíná pro tebe zjišťování přesného popisu funkcí nového eshopu a hledání variant, jak je zajistit pomocí modulů oXyShopu.
  • Bude to hodně o schopnosti se zeptat a zjistit zákazníkovy potřeby a priority.
  • Současně budeš zvažovat technické možnosti propojení jednotlivých modulů oXyShopu tak, aby bylo možné vyřešit požadavky zákazníka s co nejmenšími náklady.
  • Doporučíš cestu k cílovému stavu, seřadíš priority, možná i pozměníš zadání.
  • Nabídneš první odhad technické náročnosti a potřebných nákladů.
  • Pak přijde trocha klidného rozjímání při třídění získaných informací a vytváření písemného popisu základního návrhu eshopu (cílová skupina, očekávání od eshopu, jeho funkcí, řešení eshopu po technické stránce, rozpočet a časová náročnost realizace).
  • Občasnou výjimkou z klidného rozjímání budou představovat konzultace s kolegy – projektovými manažery, programátory, obchodníky. Na ty všechny se můžeš obrátit, kdykoli si budeš potřebovat něco ujasnit nebo získat zpětnou vazbu.
  • Výsledný návrh představíš zákazníkům, přiblížíš technické podrobnosti řešení a možnosti, zodpovíš otázky a připomínky.
  • A ta trocha konstruktivní konfrontace přijde na řadu, až budeš s kolegy diskutovat jak posouvat oXyShop, aby držel krok s potřebami zákazníků a děním v e-commerce.

Jaké dovednosti denně uplatníš (a potřebuješ je už od začátku)?

  • Skutečný zájem o vytváření profesionálních řešení na míru, přehled o stavbě a funkcích eshopu, o propojení s databázemi, ekonomickým nebo informačním systémem, o UX, grafice, online marketingu apod.
  • Profesionální a vstřícný přístup k zákazníkům, profesionální prezentace firmy u zákazníka. Požadujeme minimálně roční zkušenost s účastí na schůzkách se zákazníky.
  • Rozvinuté komunikační dovednosti, zejména schopnost zjišťovat požadavky zákazníka, plynule přecházet mezi technickou a běžnou komunikací, prezentovat možné funkce, design či úpravy vedoucí ke zvýšení obratu e-shopu.
  • Schopnost samostatně připravit nabídku a prezentovat ji zákazníkovi. Zákazníka pro řešení nadchnout, zdůvodnit navrhované řešení, zodpovědět dotazy.
  • Umět se orientovat v technické dokumentaci, samostatně zjišťovat informace, ověřovat navrhované postupy a řešení.

Co nabídneme my tobě?

  • Práci ve skvělém týmu se skvělými lidmi. Nejsme nosiči vody a máme za sebou výsledky a 100% spokojených zákazníků.
  • Motivující spolupráci kolegů napříč profesemi – analytici, obchodníci, vývojáři back-endu i front-endu.
  • Vstřícné prostředí české společnosti, procesy i postupy vytváříme společně tak, aby dávaly smysl.
  • Prostor pro seberealizaci a růst v rámci na pestrého portfolia oXy projektů v e-commerce.
  • A spoustu zaměstnaneckých výhod.

Jak vypadá pracovní den v oXyShopu

Zaujala tě naše nabídka?

Pošli nám svoje CV nebo odkaz na LinkedIn na email magdalena.valaskova__at__oxyshop.cz. Budeme se těšit na osobní setkání.

Chci pracovat pro oXyShop

Zasláním CV a motivačního dopisu uchazeč uděluje souhlas se zpracováním osobních údajů, podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů.