Otevřít

Hledáme obchodníka pro pronajímané eshopy

Buď u zrodu zajímavých nových eshopů na pronajímaném řešení

O co budeš na pozici především usilovat?

  • Získáš nové zájemce, kteří budou svůj eshop provozovat na pronajímaném řešení oXyShopu. Zájemcům o eshop poskytneš informace o možnostech, jak uskutečnit podnikatelský záměr prostřednictvím oXyShopu, a pomůžeš s přípravou na start projektu.
  • S poptávkami ti pomůže marketingové oddělení. Kolegové uvítají tvé nápady na akce a pobídky, které budou inspirovány tvými zkušenostmi se zákazníky.
  • Výhody pronajímaného řešení, prostředí administrace i důležité kroky pro přípravu nového projektu představíš zákazníkovi na schůzce, telefonicky nebo v rámci bezplatných školení pro veřejnost organizovaných marketingovým oddělením oXyShopu.
  • Se zákazníky probereš podrobně požadované funkce eshopu včetně napojení na informační systému ABRA, Pohoda, Money S3.

Co na tuto pozici potřebuješ?

Technické zázemí a orientaci v ecommerce:

  • Zkušenost s potřebami zákazníků - provozovatelů eshopů.
  • Přehled o problematice obchodování na internetu, IT a online marketingu.
  • Znalosti různých variant pronajímaných řešení a přehled o technických možnostech.

Vstřícný přístup a zkušenosti s komunikací se zákazníkem:

  • Prozákaznické jednání, vstřícnost, ochotu konzultovat technické detaily propojení eshopu.
  • Zkušenost s obchodní komunikací se zákazníky, především po telefonu.
  • Schopnost poutavě prezentovat firmu a produkt před zákazníky.
  • Tah na branku při vedení a zakončování obchodních případů.

Jak bude vypadat tvůj pracovní den?

  • Samostatně povedeš obchodní případy a zaznamenáš své aktivity - obchod je u nás záležitostí spolupráce s dalšími odborníky, proto využíváme CRM pro sdílení informací. Současně máme usnadněné reporty a snadněji se orientujeme v průběžných výsledcích oddělení.
  • Zaměříš se na aktivní práci se zákazníky. Budeš kombinovat osvědčené postupy a současně můžeš aktivně hledat další cesty, jak zákazníka získat.
  • Se zákazníky se budeš setkávat na schůzkách, jednat s nimi telefonicky, potkávat je můžeš na odborných akcích. Schůzky a příležitosti si budeš organizovat sám podle své potřeby (v souladu s měsíčními cíli).
  • V případě potřeby můžeš pomoci specialistům helpdesku při rozvíjení eshopu zákazníka, se kterým jsi jednal.

Pozor: Zákaznickou podporu budeš plně delegovat na kolegy na helpdesku. Můžeš se tak soustředit na obchodní činnost.

Jak vypadá pracovní den v oXyShopu a jaké benefity na tebe čekají

Co u nás získáš?

  • Pracovní příležitost v moderním a rostoucím oboru. Můžeš být stále v centru dění, aktivně pracovat s novinkami ecommerce.
  • Seznámíš se s konkurencí, poznáš produkty a služby. Naučíš se toho spoustu o souvisejících oblastech (online marketing, informační systémy…).
  • Budeš mít příležitost rozvíjet své technické znalosti (eshopu zevnitř) a také komunikační, prezentační a argumentační dovednosti.
  • Pohodový tým, zkušeného vedoucího, zábavu při práci i po práci.

Zaujala tě naše nabídka?

Pošli nám svoje CV nebo odkaz na LinkedIn na email magdalena.valaskova__at__oxyshop.cz. Budeme se těšit na osobní setkání.

Chci pracovat pro oXyShop

Zasláním CV a motivačního dopisu uchazeč uděluje souhlas se zpracováním osobních údajů, podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů.