Otevřít

Hledáme specialistu back office

Pečuj s námi o brněnskou společnost dodávající řešení pro eshopy

Dokážeš samostatně zajistit chod recepce pro firmu o 100 lidech? Baví tě zařizování různých činností? Zvládáš multitasking a práci pod tlakem? Hledáme zodpovědnou, schopnou a příjemnou posilu do týmu, která na plný úvazek zajistí pohodové pracovní prostředí pro naše kolegy v oXyShopu.

Máme připravenou příležitost se spoustou zajímavých úkolů, při kterých můžeš využít své silné stránky.

Co tě u nás čeká?

  • Péče o provozní záležitosti kanceláří – zajištění oprav, objednávky potravin, kancelářských potřeb apod., zkrátka cokoli je potřeba zařídit i v rámci nárazových aktivit.
  • Příprava podkladů pro vedení firmy – plné moci, potvrzení o přijetí dokumentu, ověření podpisů, výpisy z rejstříku apod.
  • Evidence obchodních i neobchodních smluv – kontrola náležitostí, zajištění podpisů, archivace.
  • Reporting – týdenní reporty změn v CRM, tvorba prezentace v Power Pointu.
  • Zodpovědnost za agendu dvou firemních vozidel – zajištění servisních a operativních záležitostí, organizace rezervací, evidence knihy jízd, apod.
  • Zajištění operativy firemních benefitů – evidence změn, příprava a zajištění podpisu smluv, kontrola faktur, komunikace s kolegy.
  • Obsluha a rezervace jednacích místností, péče o kuchyňku.
  • Komunikace a spolupráce napříč celou firmou.

Co na pozici potřebuješ?

  • Především pečlivost, samostatnost, zodpovědnost, výborné komunikační a organizační dovednosti, příjemné vystupování. Potřebujeme, abys neztrácel/a úsměv a klid i v časově vypjatých situacích. Příjemné vystupování pro komunikaci s návštěvníky, klienty a dodavateli.
  • Dobrou znalost Microsoft Office a kladný vztah k IT.
  • Zkušenosti s aktivním vyhledáváním na internetu pro organizační záležitosti.
  • Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič.
  • Výhodou pro tebe budou předchozí zkušenosti na podobné pozici.
  • Středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou.

Pracovní dobu máme nastavenou od 8:00 do 16:30. Někdy je potřeba v kanceláři zůstat déle, ale v případě potřeby se dá vždy s kolegyněmi domluvit na zástupnosti.

Jak to u nás vypadá?

Pavla s Radkou na recepci.
Pavla s Radkou na recepci.

Pavla s Radkou ti budou vždy k ruce.

Štěpán Mrázek
Štěpán Mrázek

Se Štěpánem, výkonným ředitelem oXyShopu, budeš denně v kontaktu.

Co u nás získáš?

  • 5 týdnů dovolené a pružnou pracovní dobu.
  • Dobrou kávu a čaj, ovocné dny. Stravenky.
  • Kurzy angličtiny přímo na pracovišti a odborná školení pro tvůj rozvoj. Volný vstup na přednášky a workshopy oXyShopu.
  • Týmové akce pro podporu dobré nálady na pracovišti (pivo, lasergame, karaoke, grilování, sport…).
  • Výhodné datové a mobilní tarify pro pracovníky a rodinné příslušníky.
  • Ocenění za doporučení nového kolegy.
  • Výhodné sportování s programem MultiSport Benefit nebo podporu volnočasových aktivit v rámci programu Benefit Plus.
  • Provoz pronajímaného eshopu zdarma.
  • Pohodový kolektiv a ~100 nových přátel.

Zaujala tě naše nabídka?

Pošli nám svoje CV nebo odkaz na LinkedIn na email kariera__at__oxyshop.cz. Budeme se těšit na osobní setkání.

PS: Tvé osobní údaje jsou u nás v bezpečí, a pokud se společně nedomluvíme jinak, budeme je používat pouze po dobu trvání výběrového řízení na tuto pozici.

Chci pracovat pro oXyShop

Hledáš jinou příležitost?

Podívej se na našeho průvodce specializacemi. Najdeš více informací o zacílení jednotlivých pozic i tipy jednotlivých specialistů, jak začít, jak se rozvíjet, na co se zaměřit.

Vstoupit do průvodce specializacemi v oXyShopu