Otevřít

Hledáme specialistu email marketingu

Zajišťuj online marketing pro desítky významných projektů

Na oXyShopech podnikají stovky eshoperů. Denně řeší, jak svůj eshop a své zboží dostat do povědomí těch správných zákazníků. Přidej se k nám: Budeš eshoperům pomáhat hledat cesty, jak zvýšit obrat a podpořit jejich značku.

První rok bychom potřebovali tvé síly zaměřit na výkonnostní exekutivu.

  • Budeš spravovat chytré emailové kampaně, vymýšlet reklamní strategii pro klienty, pomáhat eshopům našich zákazníků vydělávat.
  • Budeš spolupracovat v týmu kolegů, kde se každý zaměřuje na jinou specializaci. Budeš spolupracovat i s dalšími členy týmu oXyShopu - především projektovými manažery a vývojáři.

Časem bychom byli rádi, abys převzal/a péči o klienty.

  • Budeš pracovat se stávajícími zákazníky i s novými eshopery. Pro každého vytvoříš správnou strategii, kterou začneš pomocí interních i externích sil naplňovat
  • Budeš si hlídat cíle, rozpočet, termíny i kvality výstupů. O schopnosti organizace své vlastní práce není třeba ani psát.

Co na pozici potřebuješ?

Uvítáme, pokud nám nabídneš hlubší ponor do správy chytrého email marketingu (Ecomail, Mailchimp, Silverpop, Marketing Cloud). V tomto oboru se u nás můžeš dále rozvíjet a zároveň se můžeš podívat i na další možnosti, jak podpořit eshop. To abys neupadl do rutiny.

  • Určitě budeš potřebovat zkušenosti s realizací email marketingových kampaní pro zákazníky (alespoň 2 roky), chuť vylepšovat i relativně fungující kampaně.
  • Potřebuješ vědět, co se skrývá za zkratkami jako SEO, PPC, PLA, …, termíny jako see/think/do/care, meta Tagy, UTM parametry, wireframy
  • Chuť věci řešit, chuť komunikovat. Nebát se zvednout telefon a aktivně konat.
  • Nadšení, pozitivní přístup. Chuť učit se, rozvíjet se a předávat nové znalosti ostatním.
  • Výhodou je, pokud máš Google AdWords nebo Facebook Ad certifikáty.

Důležité upozornění: Hledáme člověka, který na sobě chce pracovat a nespokojí se s ničím jiným než spokojeností zákazníka a super výsledky.

Co u nás získáš?

  • Práci ve skvělém týmu se skvělými lidmi. Nejsme nosiči vody a máme za sebou výsledky.
  • Možnost budovat kvalitnější produkt a zavádět věci, které dávají smysl.
  • Motivující spolupráci kolegů napříč profesemi – analytici, obchodníci, vývojáři back-endu i front-endu.
  • Vstřícné prostředí české společnosti, procesy i postupy vytváříme společně tak, aby dávaly smysl.
  • Prostor pro seberealizaci a růst v rámci na pestrého portfolia oXy projektů v ecommerce.

tým online marketingu

tým online marketingu

Jak budeš pracovat?

  • Zákazníci se většinou hlásí sami z řad našich eshoperů. Se zákazníkem si ujasníte konkrétní podporu eshopu a online marketingové kampaně, které zvýrazní silné stránky eshopu. Běžně se zaměřujeme na obchodní záměr klienta, strukturu eshopu, SEO nastavení, email marketing, sociální sítě, PPC, návrhy mediálních strategií a budování značky klienta.
  • Spolupráci budeš samostatně vést a organizovat - s ohledem na termíny, rozpočet, možnosti zapojení dalších kolegů nebo externích spolupracovníků.
  • Svým přístupem budeš aktivně rozvíjet spolupráci se zákazníkem, získávat jeho důvěru a spolupráci postupně převádět z roviny dodavatelské na partnerskou.
  • Budeš sledovat dění v ecommerce, aplikovat je na projekty, které vedeš. Odborné znalosti můžeš sdílet také na školeních, které v oXy pořádáme pro provozovatele oXyShopu i zainteresovanou veřejnost.
  • Budeš úzce spolupracovat s projektovými manažery, obchodním oddělením i oddělením, které oXyShopy vyvíjí. Budeš navrhovat změny ve vlastnostech oXyShopu jako takového i služeb, které nabízí naše společnost zákazníkům.

Zaujala tě naše nabídka?

Pošli nám svoje CV nebo odkaz na LinkedIn na email kariera__at__oxyshop.cz. Budeme se těšit na osobní setkání.

PS: Tvé osobní údaje jsou u nás v bezpečí a pokud se společně nedomluvíme jinak, budeme je používat pouze po dobu trvání výběrového řízení na tuto pozici.

Chci pracovat pro oXyShop

Hledáš jinou příležitost?

Podívej se na našeho průvodce specializacemi. Najdeš více informací o zacílení jednotlivých pozic i tipy jednotlivých specialistů, jak začít, jak se rozvíjet, na co se zaměřit.

Vstoupit do průvodce specializacemi v oXyShopu