Otevřít

Hledáme specialistu online marketingu

Zajišťuj online marketing pro desítky významných projektů

O co budeš na pozici především usilovat?

  • Budeš realizovat marketingové strategie, podporovat návštěvnost a konverzi eshopů běžících na oXyShopu.
  • Budeš získávat nové klienty, vytvářet nabídky marketingových služeb. Prostě umíš své/naše služby prodat. Každý úspěch oceníme odměnou.
  • Budeš spolupracovat s kolegy v týmu online marketingu a komunikovat a pracovat s kolegy napříč oXyShopu.
  • Hlídaní termínů a kvality výstupů je samozřejmostí. O schopnosti organizace své vlastní práce není třeba ani psát.
  • Potřebuješ vědět, co se skrývá za zkratkami jako SEO, SSL, PPC, PLA, …termíny jako zbožáky, produktovka, remarketing, meta tagy, Marek Prokop, Poslední středa, Google Tag Manager...

Důležité upozornění: Hledáme člověka, který na sobě chce pracovat a nespokojí se s ničím jiným než spokojeností zákazníka a super výsledky.

Co u nás získáš?

  • Práci ve skvělém týmu se skvělými lidmi. Nejsme nosiči vody a máme za sebou výsledky a 100% spokojených zákazníků.
  • Motivující spolupráci kolegů napříč profesemi – analytici, obchodníci, vývojáři back-endu i front-endu.
  • Vstřícné prostředí české společnosti, procesy i postupy vytváříme společně tak, aby dávaly smysl.
  • Prostor pro seberealizaci a růst v rámci na pestrého portfolia oXy projektů v e-commerce.

Co na pozici potřebuješ?

  • Zkušenosti s realizací online marketingových kampaní pro zákazníky.
  • Nadšení, pozitivní přístup.
  • Umění být samostatný a současně dobře pracující součástkou stroje, kterému se říká tým.
  • Chuť dělat online marketing: Tendence konat, uvádět teorii do praxe. Online marketérů teoretiků je na světě zbytečně moc.
  • Rozvinuté komunikační dovednosti pro informování zákazníků a řešení jejich podnětů.
  • Analytické myšlení, schopnost orientovat se v problému.
  • Schopnost organizovat v čase vlastní činnost i činnost kolegů a udržovat si přehled o stavu jednotlivých projektů a úkolů.
  • Chuť a učit se, rozvíjet se a předávat nové znalosti a zjištění ostatním.

Jak budeš pracovat?

  • Zákazníci se většinou hlásí sami z řad našich eshoperů. Se zákazníkem si ujasníte konkrétní podporu eshopu a online marketingové kampaně, které zvýrazní silné stránky eshopu. Obvkyle se zaměřujeme na strukturu eshopu, SEO nastavení, práci s mailingy, sociálními sítěmi, PPC, zbožovými porovnávači, návrhy mediálních strategií, budování značky klienta.
  • Spolupráci budeš samostatně vést a organizovat - s ohledem na termíny, rozpočet, možnosti zapojení dalších kolegů nebo externích spolupracovníků.
  • Svým přístupem budeš aktivně rozvíjet spolupráci se zákazníkem, získávat jeho důvěru a spolupráci postupně převádět z roviny dodavatelské na partnerskou.
  • Budeš sledovat dění v ecommerci, aplikovat je na projekty, které vedeš. Odborné znalosti můžeš sdílet také na školeních, které v oXy pořádáme pro provozovatele oXyShopu i zainteresovanou veřejnost.
  • Budeš úzce spolupracovat s projektovými manažery, obchodním oddělením i oddělením, které oXyShopy vyvíjí. Budeš navrhovat změny ve vlastnostech oXyShopu jako takového i služeb, které nabízí naše společnost zákazníkům.

Jak vypadá pracovní den v oXyShopu

Zaujala tě naše nabídka?

Pošli nám svoje CV nebo odkaz na LinkedIn na email magdalena.valaskova__at__oxyshop.cz. Budeme se těšit na osobní setkání.

Chci pracovat pro oXyShop

Zasláním CV a motivačního dopisu uchazeč uděluje souhlas se zpracováním osobních údajů, podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů.