Otevřít

Hledáme specialistu online marketingu

Zajišťuj online marketing pro desítky významných projektů

O co budeš na pozici především usilovat?

  • Budeš realizovat marketingové strategie, podporovat návštěvnost a konverzi eshopů běžících na oXyShopu.
  • Když si troufneš, můžeš vytvářet nabídky marketingových služeb, a získávat tak nové klienty. Prostě umíš své/naše služby prodat. Každý úspěch oceníme odměnou.
  • Budeš spolupracovat s kolegy v týmu online marketingu a komunikovat a pracovat s kolegy napříč oXy Online.
  • Hlídaní termínů a kvality výstupů je samozřejmostí. O schopnosti organizace své vlastní práce není třeba ani psát
  • Pokud zatím neznáš zkratky jako SEO, SSL, PPC, PLA, …termíny jako zbožáky, produktovka, remarketing, meta tagy, Marek Prokop, Poslední středa, Google Tag Manager, připrav se, že tě do nich brzy zasvětíme.

Důležité upozornění: Hledáme člověka, který na sobě chce pracovat a nespokojí se s ničím jiným než spokojeností zákazníka a super výsledky.

Co u nás získáš?

online tým
online tým
  • Práci ve skvělém týmu se skvělými lidmi. Nejsme nosiči vody a máme za sebou výsledky a 100% spokojených zákazníků.
  • Motivující spolupráci kolegů napříč profesemi – analytici, obchodníci, vývojáři back-endu i front-endu.
  • Vstřícné prostředí české společnosti, procesy i postupy vytváříme společně tak, aby dávaly smysl.
  • Prostor pro seberealizaci a růst v rámci na pestrého portfolia oXy projektů v e-commerce.

Co na pozici potřebuješ?

  • Nadšení, pozitivní přístup.
  • Umění být samostatný a současně dobře pracující součástkou stroje, kterému se říká tým.
  • Chuť dělat online marketing: Tendence konat, uvádět teorii do praxe. Online marketérů teoretiků je na světě zbytečně moc.
  • Rozvinuté komunikační dovednosti pro informování zákazníků a řešení jejich podnětů.
  • Analytické myšlení, schopnost orientovat se v problému.
  • Schopnost organizovat v čase vlastní činnost i činnost kolegů a udržovat si přehled o stavu jednotlivých projektů a úkolů.
  • Chuť a učit se, rozvíjet se a předávat nové znalosti a zjištění ostatním.

Důležité: Všechny tyto body jsou pro nás mnohem zásadnější, než skutečná praxe např. s PPC kampaněmi apod.

Jak budeš pracovat?

  • Zákazníka ti předá zkušenější kolega, který dohodne marketingovou strategii. Společně se domluvíte na konkrétních online marketingových postupech, které zvýrazní silné stránky eshopu. Obvkyle se zaměřujeme na strukturu eshopu, SEO nastavení, práci s mailingy, sociálními sítěmi, PPC, zbožovými porovnávači, návrhy mediálních strategií, budování značky klienta.
  • Spolupráci budeš samostatně vést a organizovat - s ohledem na termíny, rozpočet, možnosti zapojení dalších kolegů nebo externích spolupracovníků.
  • Svým přístupem budeš aktivně rozvíjet spolupráci se zákazníkem, získávat jeho důvěru a spolupráci postupně převádět z roviny dodavatelské na partnerskou.
  • Budeš sledovat dění v ecommerci, aplikovat je na projekty, které vedeš. Odborné znalosti můžeš sdílet také na školeních, které v oXy pořádáme pro provozovatele oXyShopu i zainteresovanou veřejnost.
  • Budeš úzce spolupracovat s projektovými manažery, obchodním oddělením i oddělením, které oXyShopy vyvíjí. Budeš navrhovat změny ve vlastnostech oXyShopu jako takového i služeb, které nabízí naše společnost zákazníkům.

Jak vypadá pracovní den v oXyShopu

Zaujala tě naše nabídka?

Pošli nám svoje CV nebo odkaz na LinkedIn na email magdalena.valaskova__at__oxyshop.cz. Budeme se těšit na osobní setkání.

Chci pracovat pro oXyShop

Zasláním CV a motivačního dopisu uchazeč uděluje souhlas se zpracováním osobních údajů, podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů.