Otevřít

Jak se vzděláváme a rozvíjíme

Nejlepším benefitem je možnost denně růst

Jak v oXyShopu vytváříme podmínky pro rozvoj?

  • Práce, která přináší nové výzvy.
  • Zpětná vazba a spolupráce v týmu.
  • Vzdělávání.

Výsledkem této triády je prostředí, ve kterém můžeš odborně růst.

Naše práce přináší denně nové výzvy

E-commerce je bez nadsázky jednou z oblastí IT, která se rychle vyvíjí. Eshop může vydělat hodně peněz, provozovatelé v boji o zákazníky přicházejí s inovacemi, které přivádění zákazníky na web, usnadňují vyhledávání zboží i proces nákupu.

  • Inovace přinášejí nové výzvy nejen programátorům a front-end developerům, kteří pečují o aplikaci samotnou.
  • Vyšší návštěvnost eshopů, zvyšující se množství dat při zachování rychlého načítání vede systémové administrátory k rozvoji prostředí pro běh aplikace na serverech i k monitorování běhu aplikace pro správný vývoj.
  • Také naši specialisté online marketingu experimentují s mnoha postupy, které mohou na eshop přivést ty správné zákazníky. Klíčové slovo pro každou kampaň je konverze.
  • oXyShop si cení důvěry zákazníků velkých projektů, které využívají vysokou variabilitu našeho řešení Rozpočet nových projektů dovoluje pracovat na řešení, které se dá dlouhodobě rozvíjet. To ocenění zejména programátoři a kodéři.
  • Snažíme se "efektivně lenošit": vyhledáváme aplikace a technologie, která naši práci udělají za nás. Sledujeme dění, blogy, influencery a rádi zkoušíme, co se nám v praxi osvědčí. Díky naší lenosti si udržujeme přehled.

Zpětná vazba a spolupráce v týmu

  • Každý nováček má určeného zkušeného kolegu, který mu pomůže se zapracováním. Když nevíš, co dělat, máš se koho zeptat.
  • Pracujeme v menších týmech, zasedací pořádek je připravený tak, abychom měli nejblíže ty, se kterými spolupracujeme nejčastěji. Když se potřebuješ zeptat, nemáš to daleko.
  • Máme stanovené pevné časové úseky, kdy se v práci potkáváme. Když potřebuješ něco zjistit nebo domluvit, máš na to dost času.
  • Nejčastěji opakované postupy, důležitá rozhodnutí, klíčové otázky, zkušenosti, dokumentaci, smlouvy, faktury - to vše máme uložené, popsané a můžeš si to vyhledat. Třeba i na interních podprůvných aplikacích (Connections od IBM, Confluence, JIRA, oXys).
  • Připravujeme velké věci a víme, že nejlépe to půjde, když budeme spolupracovat. V oXyShopu je v pořádku se ptát, konzultovat, očekávat podporu a pomoc kolegů.

  • Klíčové dokumenty, například standardy kódování, máme dány písemně a pravidelně s nimi pracujeme. Sami jsme je vytvořili, odrážejí naše podmínky, naše projekty, zkušenosti i priority.
  • Ve většině týmů využíváme agilní postupy, protože nám pomáhají spolupracovat, můžeme se inspirovat, snadněji zjistíme, kdo řešil podobný problém a okamžitě dostaneme tipy pro řešení toho současného.
  • Od podzimu 2017 jsme přestěhovaní v nových prostorách. Jak to souvisí s podmínkami pro rozvoj? Máme dost jednaček, abychom mohli v soukromí řešit důležité otázky, můžeme se potkávat i ve větších týmech. Jednotlivé kanceláře jsou oddělené přepážkami, máme dostatek prostoru. Naší spolupráci se tu daří a nálada je tu dobrá.

Vzdělávání

  • Jedním z benefitů je možnost absolvovat kurzy a workshopy pořádané oXyShopem.

Snažíme se našim lidem nabídnout také workshopy a školení externích agentur a lektorů.

  • Jsme úspěšní v získávání podpory na vzdělávání. V roce 2017 se nám například podařilo získat dotaci a nabídnout kolegům zajímavé školení a workshopy. Téma účastníci vybírali společně se svými vedoucími nebo zkušenými kolegy tak, aby byly pro jejich práci co nejpřínosnější.
  • Celkově jsme se školili více než tisíc hodin.
  • Programátoři se nejvíce zaměřili na novinky a pokročilé programátorské techniky v Javě, PHP a ve front-endových jazycích. Javisté dohromady absolvovali 400 hodin, PHP programátoři 340 hodin, kodéři přes 120 hodin odborných školení.
  • Zaměřili jsme se také na podporu testování v našich vývojových týmech. S tím souvisí i angažovaní nových kolegů - testerů. Také ty jsme řádně proškolili, každý z nových testerů absolvoval přibližně 30 hodin workshopů.
  • Nové nástroje pro správu systémů a vývojových prostředí byly tématem 60 hodin workshopů pro systémové administrátory.
  • Přínosnost školení hodnotíme hned z několika úhlů pohledu: vyčištění hlavy a soustředění na nové informace a postupy, které zefektivní každodenní práci; pozitivní přístup kolegů k netypickým úkolům; týmová spolupráce na workshopech podpořila diskuzi a sdílení zkušeností; inovativní přístupy při komunikaci na zákaznické podpoře a mnohé další.
  • Kolegové se ze školení a workshopů vracejí nadšení, inovují a mění. Ostatně o tom svědčí i naše novinky v pronajímaných eshopech i v eshopech na míru a nově vznikající případové studie úspěšných projektů.

Naše dovednosti jsou tím nejcenějším, co máme

"To, co víš, ti nikdo nemůže vzít." Možná jste tento výrok v dětství slyšeli. V oXyShopu dostaneš příležitost, zajímavé zadání i dostatek podpory pro svůj profesní rozvoj.

Podívej se na otevřené pozice v našich týmech. Rádi ti poskytneme informace o vstupních podmínách i příležitosti pro začátek v některém z týmů v oXyShopu.