Pro Globus Česká republika, jednoho z našich největších klientů v oblasti online prodeje potravin, hledáme kolegu, který by zajistil aplikační podporu a testování tohoto rozjetého projektu. Projekt má svůj vyhrazený tým specialistů, který vyvíjí agilně.
Na čem budete pracovat?
- Zajišťovat L2 aplikační podporu.
- Analyzovat a řešit produkční chyby.
- Simulovat a navrhovat řešení.
- Testovat programové balíky pro nasazení do produkčního prostředí.
- Kontrolovat rutinní běh aplikace.
- Úzce spolupracovat s Developery.
- Reportovat bugy a vytvářet zadání pro Developery.
Jak si vás představujeme?
- Znáte SQL na úrovni dotazování a máte schopnost pracovat s daty – dohledat si je, propojit a analyzovat.
- Umíte číst logy a XML.
- Máte zkušenosti s L2 aplikační podporou.
- Potkal/a jste se i s testováním softwaru.
- Komunikace a samostatnost jsou vaše silné stránky.
- Umíte jasně a stručně definovat chyby a napsat srozumitelné zadání pro Developery.
- Výhodou pro vás budou zkušenosti s Jirou a základní vhled do automatizace testování.
Proč vám u nás bude dobře?
- Budete mít pružnou pracovní dobu.
- Přijdete do zkušeného a seniorního týmu.
- Stanete se součástí opravdu agilně fungujícího týmu.
- Budete aktivně budovat vztah s klientem, který patří ke špičce v online prodeji potravin.
- Budete se podílet na rozhodování a budoucnosti produktu.
Co pro vás máme navíc?
Flexibilní pracovní doba

Hodnotíme výkon, ne odsezené hodiny v kanceláři.
Výběr místa k práci

Sami si zvolíte, jestli využijete pohodové prostředí kanceláře s veškerým jejím komfortem, nebo raději klid domácí pracovny.
Pátky bez vyrušování

Žádné porady, žádné telefonáty. Ponořte se soustředěně do práce – na projektu nebo sami na sobě.
Týden dovolené navíc

Ceníme si vašich výsledků a víme, že si zasloužíte 5 týdnů volna. Relaxujte, cestujte – hlavně si to užijte.
Zaparkujte v pohodě

Auto, motorka... V našich podzemních garážích je místa dost. Kola, koloběžky nebo brusle si uložíte do zamykatelné kóje a před poradou stihnete ještě sprchu přímo ve firmě. A na odpolední kávu jste tramvají v centru za pár minut.
Víme, jak si vedeme

Chceme, abyste byli stále v obraze, proto se pravidelně každý měsíc setkáváme a informujeme o tom, co se děje, jak se nám daří a jaké jsou plány. A kanapky nesmí chybět.
Všechny benefity se nám do inzerátu nevejdou, to je jasné. Podívejte se na celý seznam.
S kým se setkáte?

„Líbí se mi přímá spolupráce s Product Ownerem Globus Česká republika a možnost ovlivňovat další směřování jejich online prodejního kanálu. Pro klienta nejsme pouhým dodavatelem, ale partnerem, společně tvoříme sehraný tým.“
Vladan Novotný, Project Manager

„Můžete se mě zeptat na cokoli, co vás zajímá, seznámím vás s kolegy a postarám se, aby vám u nás bylo dobře. Zavolejte, napište e-mail, uvidíme se na společném setkání.“
Anna Cahová, HR Generalist
Jak probíhá výběrové řízení?
Nejprve si domluvíme kratší telefonický rozhovor a ujasníme si základní očekávání. Pak se potkáme - u nás či online. Chceme zjistit hlavně to, jak přemýšlíte. Na oplátku vám nabídneme co nejpřesnější představu o vybrané pracovní pozici. Zajímá vás víc? Přečtěte si, jak u nás probíhá výběrové řízení.
Zaujala vás naše nabídka?
Chcete vědět víc? Napište nám. Budeme se těšit na osobní setkání.
Osobní údaje jsou u nás v bezpečí, a pokud se společně nedomluvíme jinak, budeme je používat pouze po dobu trvání výběrového řízení na tuto pozici.