Otevřít

Hledáme Content Specialistu/ku pro oXyShop

Firemní psavec, redaktor a parťák marketingového týmu

Jsi nadšenec do obsahového marketingu? Umíš připravit atraktivní komunikační příspěvky pro různé marketingové kanály a doručit je cílové skupině? Dokážeš pomocí komunikace podpořit brand, podpořit získání nových leadů a ovlivnit interní komunikaci? Pojď se zapojit do našeho marketingového týmu na pozici Content Specialist. Využij své zkušenosti a dobré nápady.

Co bude náplní tvé práce?

  • Budeš připravovat Content strategii, nacházet témata pro komunikaci, doporučovat vhodný obsah i komunikační formu a koordinovat či realizovat zveřejnění. Chceme, aby ses opřel/a i do PR komunikace.
  • Budeš sledovat, co se děje v e-commerce i co se děje ve firmě. Pomůžeš kolegům identifikovat témata pro komunikaci.
  • Budeš připravovat sdělení, která jednoduše a účinně osloví naše zákazníky, popřípadě budeš přípravu delegovat a koordinovat. Forma a způsob komunikace sdělení bude na tobě.
  • Na základě zpětné vazby budeš vyhodnocovat úspěšnost a upravovat svá budoucí sdělení i strategie pro přípravu Contentu.
  • Budeš sledovat Content konkurence i v příbuzných oblastech, budeš hledat inspiraci, monitorovat trendy a informovat kolegy o nových možnostech.
  • Budeš se podílet na rozvoji kreativního konceptu značky skrze všechny kanály a zkoušet nové možnosti.
  • Jsme malý tým a očekáváme, že se občas zapojíš i do produkční a organizační operativy při pořádání webinářů, meetupů, výstav, veletrhů a dalších online či offline akcí.

Jaké kanály budeš určitě využívat?

  • Firemní web společnosti, blog, HR blog;
  • newslettery, obchodní sdělení, manuály, bulletiny;
  • marketingové materiály a vnitrofiremní podklady;
  • webináře, školení, podcasty;
  • tiskové zprávy, PR texty a případové studie;
  • příspěvky na sociální sítě.
MKT tým
MKT tým
Výlet na hory
Výlet na hory
Konference Reshoper
Konference Reshoper
Vánoční večírek
Vánoční večírek

Jaké nástroje a technologie se ti budou hodit?

  • Redakční systém pro správu webu,
  • e-mailová platforma Ecomail pro zasílání newsletterů,
  • JIRA, Confluence pro interní komunikaci,
  • sociální sítě Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram a YouTube,
  • kancelářský balík MS Office 365,
  • Canva na jednoduché grafické návrhy.

Jak si tě představujeme?

  • Máš alespoň 2 roky praxe v tvorbě Contentu.
  • Máš zkušenosti v oblasti software, e-commerce, online business nebo digitální marketing - technologie tě prostě baví.
  • Umíš vytvořit poutavé sdělení napsané gramaticky a stylisticky správně.
  • Dokážeš pracovat se zdroji v anglickém jazyce.
  • Jsi samostatný, odpovědný a aktivní specialista, ale také týmový hráč.
  • Máš organizační a komunikační schopnosti, dokážeš věci dotáhnout.
  • Umíš věci organizovat, postupovat podle priorit, flexibilně a efektivně využívat čas.
  • Nevadí ti občas pomoci s běžnou marketingovou operativou či přípravou akcí.
  • Hodit se může ŘP.

Zaujala tě naše nabídka?

Pošli nám svoje CV nebo odkaz na LinkedIn na email kariera__at__oxyshop.cz. Budeme se těšit na osobní setkání.

PS: Tvé osobní údaje jsou u nás v bezpečí, a pokud se společně nedomluvíme jinak, budeme je používat pouze po dobu trvání výběrového řízení na tuto pozici.

Chci pracovat pro oXyShop

Hledáš jinou příležitost?

Podívej se na našeho průvodce specializacemi. Najdeš více informací o zacílení jednotlivých pozic i tipy jednotlivých specialistů, jak začít, jak se rozvíjet, na co se zaměřit.

Vstoupit do průvodce specializacemi v oXyShopu