Otevřít

Hledáme Content Specialistu/ku pro oXyShop

Firemní psavec, redaktor a parťák marketingového týmu

Jste nadšenec do obsahového marketingu? Umíte připravit atraktivní komunikační příspěvky pro různé marketingové kanály a doručit je cílové skupině? Dokážete pomocí komunikace podpořit brand, získat nové leady a ovlivnit interní komunikaci? Pojďte se zapojit do našeho marketingového týmu na pozici Content Specialist. Využijte své zkušenosti a dobré nápady.

Na čem budete pracovat?

  • Budete připravovat Content strategii, nacházet témata pro komunikaci, doporučovat vhodný obsah i komunikační formu a koordinovat či realizovat zveřejnění. Chceme, abyste se opřel/a i do PR komunikace.
  • Budete sledovat, co se děje v e-commerce i co se děje ve firmě. Pomůžete kolegům identifikovat témata pro komunikaci.
  • Budete připravovat sdělení, která jednoduše a účinně osloví naše zákazníky, popřípadě budete přípravu delegovat a koordinovat. Forma a způsob komunikace sdělení bude ve vašich rukách.
  • Na základě zpětné vazby budete vyhodnocovat úspěšnost a upravovat svá budoucí sdělení i strategie pro přípravu Contentu.
  • Budete sledovat Content konkurence i v příbuzných oblastech, budete hledat inspiraci, monitorovat trendy a informovat kolegy o nových možnostech.
  • Budete se podílet na rozvoji kreativního konceptu značky skrze všechny kanály a zkoušet nové možnosti.
  • Jsme malý tým a očekáváme, že se občas zapojíte i do produkční a organizační operativy při pořádání webinářů, meetupů, výstav, veletrhů a dalších online či offline akcí.

Jaké kanály budete využívat?

  • Firemní web společnosti, blog, HR blog;
  • newslettery, obchodní sdělení, manuály, bulletiny;
  • marketingové materiály a vnitrofiremní podklady;
  • webináře, školení, podcasty;
  • tiskové zprávy, PR texty a případové studie;
  • příspěvky na sociální sítě.
MKT tým
MKT tým
Výlet na hory
Výlet na hory
Konference Reshoper
Konference Reshoper
Vánoční večírek
Vánoční večírek

Jaké nástroje a technologie se vám budou hodit?

  • Redakční systém pro správu webu,
  • e-mailová platforma Ecomail pro zasílání newsletterů,
  • JIRA, Confluence pro interní komunikaci,
  • sociální sítě Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram a YouTube,
  • kancelářský balík MS Office 365,
  • Canva na jednoduché grafické návrhy.

Jak si vás představujeme?

  • Máte alespoň 2 roky praxe v tvorbě Contentu.
  • Máte zkušenosti v oblasti software, e-commerce, online business nebo digitální marketing - technologie vás baví.
  • Umíte vytvořit poutavé sdělení napsané gramaticky a stylisticky správně.
  • Dokážete pracovat se zdroji v anglickém jazyce.
  • Jste samostatný/á, odpovědný/á a aktivní specialista, ale také týmový hráč.
  • Máte organizační a komunikační schopnosti, dokážete věci dotáhnout.
  • Umíte věci organizovat, postupovat podle priorit, flexibilně a efektivně využívat čas.
  • Nevadí vám občas pomoci s běžnou marketingovou operativou či přípravou akcí.
  • Hodit se může ŘP.

Zaujala vás naše nabídka?

Pošlete nám svoje CV nebo odkaz na LinkedIn na email kariera__at__oxyshop.cz. Budeme se těšit na osobní setkání.

PS: Vaše osobní údaje jsou u nás v bezpečí, a pokud se společně nedomluvíme jinak, budeme je používat pouze po dobu trvání výběrového řízení na tuto pozici.

Chci pracovat pro oXyShop

Hledáte jinou příležitost?

Podívejte se na našeho průvodce specializacemi. Najdete více informací o zacílení jednotlivých pozic i tipy jednotlivých specialistů, jak začít, jak se rozvíjet, na co se zaměřit.

Vstoupit do průvodce specializacemi v oXyShopu