Otevřít

Hledáme manažera provozu pro oXyShop

Pečujte s námi o brněnskou společnost dodávající řešení pro e-shopy

Tato nabídka není aktivní. Aktuální volné pozice najdete na stránce Kariéra oXyShopu.

Dokážete samostatně zajistit vše, co souvisí s chodem kanceláře pro stovku kolegů? Baví vás hledat odpovědi na otázky týkající se dodavatelsko–odběratelských nebo pracovně právních vztahů? Baví vás nastavovat procesy a postupy, třeba i pomocí technologií? Máte zkušenosti na manažerské pozici, schopnosti nastavovat změny a vytvářet podmínky pro práci různých týmů? V oXyShopu máme připravenou příležitost se spoustou zajímavých úkolů, při kterých můžete využít své silné stránky.

Za jaké oblasti budete odpovídat?

  • Back-office společnosti, denní provoz.
  • Vedení finančního oddělení, nastavení spolupráce finančního oddělení a dalších týmů ve firmě.
  • Dodavatelsko-odběratelské smlouvy, závazky a rizika.
  • Pracovně právní smlouvy.
  • Firemní směrnice.
  • Popis agend svěřených oddělení pro zástupnost, údržba pracovních návodů.
  • Správa a údržba firemních systémů. Podíl na rozvoji firemního informačního systému.
  • Zapojíte se do vedení jednorázových projektů (pokud nastanou): např. stěhování, změna užívaných CRM, úložišť, cloudů a interních nástrojů.

Jaké jsou vstupní požadavky?

  • VŠ, ideálně ekonomického směru.
  • Strukturované procesní myšlení.
  • Velmi dobrá znalost běžných dodavatelsko-odběratelských smluv (smlouva o dílo, příkazní smlouva atd.) a dále pracovně-právních smluv (pracovní smlouva, dohoda o provedení práce atd.).
  • Důsledný, pragmatický a racionální přístup k řešení zadaných úkolů. Zejména schopnost dotahovat.
  • Adekvátní písemný výstup (tvorba směrnic a pracovních návodů).
  • Velmi dobrá znalost MS Office (Outlook, Word, Excel a Powerpoint).
  • Schopnost vést menší tým (do budoucna pravděpodobně více týmů).
  • Aktivní řidič, skupina B.
  • Alespoň pasivní angličtina.
  • Min. 5 let praxe na manažerské pozici.

Čím vás chceme pověřit nejdříve?

  • Převzetí odpovědnosti za back-office včetně týmu, příprava popisu agend na firemní wiki. Definování primární odpovědnosti a součinnosti. Řešení zástupnosti.
  • Revizi dodavatelských smluv oXyShopu, kontrola smluv firemním právníkem, zajištění realizace doporučení do vzorů těchto smluv. Příprava vzorů pro generování smluv z interního informačního systému.
  • Aktualizace a následná údržba firemních směrnic.
  • Analýza obsahu firemní wiki, případné návrhy členění obsahu, aktualizace a evaluace způsobu komunikace obsahu do firmy.
  • Tvorba pracovních návodů do modulů interního informačního systému.

S kým budete spolupracovat?

Pavča s Radkou
Pavča s Radkou

Pavča s Radkou - zkušené kolegyně z back-office

Ing. Štěpán Mrázek
Ing. Štěpán Mrázek

Ing. Štěpán Mrázek - jednatel

Co u nás získáte?

  • 5 týdnů dovolené, pružnou pracovní dobu.
  • Ovocné dny, kávovar na pracovišti. Stravenky.
  • Kurzy angličtiny přímo na pracovišti a odborná školení pro osobní rozvoj.
  • Tým schopných kolegyň se srdcem na správném místě.
  • Týmové akce alespoň 1x měsíčně: od posezení u piva, přes bowling až po společné hory.
  • Výhodné datové a mobilní tarify pro pracovníky a rodinné příslušníky.
  • Výhodné sportování s programem Multisport Benefit.
  • Provoz pronajímaného e-shopu zdarma.
  • ~100 nových přátel a inspirujících lidí.

Chcete být součástí týmu oXyShopu?

Pošlete nám své CV nebo odkaz na LinkedIn na e-mail kariera__at__oxyshop.cz. Uvítáme reference. Budeme se těšit na osobní setkání.

PS: Vaše osobní údaje jsou u nás v bezpečí, a pokud se společně nedomluvíme jinak, budeme je používat pouze po dobu trvání výběrového řízení na tuto pozici.

Chci pracovat pro oXyShop

Hledáte jinou příležitost?

Podívejte se na našeho průvodce specializacemi. Najdete více informací o zacílení jednotlivých pozic i tipy jednotlivých specialistů, jak začít, jak se rozvíjet, na co se zaměřit.

Vstoupit do průvodce specializacemi v oXyShopu