Otevřít

Hledáme samostatného/ou účetní/ho

Zapoj se do pohodového týmu a vytvářej zázemí pro softwarovou firmu

Máš zkušenosti s účetnictvím, především fakturací vydanou a zaúčtováním plateb? Chceš se zapojit do malého týmu a poskytovat zázemí kolegům, kteří připravují nové projekty e-shopů nebo realizují vzdělávací či marketingovou podporu podnikání našich klientů? Využij své zkušenosti na pozici samostatné/ho účetní/ho. Do zaběhnutého malého týmu hledáme přátelského/ou a pohodového/ou kolegu/yni, se smyslem pro detail a tahem na branku.

Za co budeš odpovídat?

  • Svěříme ti oblast fakturace vydané. Tvůj denní chleba bude vystavení a zaúčtování vydaných faktur, zálohových dokladů, daňových dokladů, vygenerování faktur z interního informačního systému.
  • Budeš samostatně řešit komunikaci se zákazníky a s kolegy (především z obchodního oddělení) při řešení nestandardních situací, správu pohledávek (upomínky, kontrola neuhrazených faktur, insolvence), administraci pohledávek, dokumentaci obchodních smluv (kontrola správnosti a provázanost na fakturaci).
  • Budeš odpovídat za včasné a přesné zaúčtování přijatých plateb a vyřešení případných nesrovnalostí v procesu identifikace plateb v bance.
  • Budeš účtovat interní doklady, řešit časové rozlišení, zajišťovat ostatní pomocné účetní práce.

Do čeho se zapojíš?

  • Budeš se podílet se na měsíční a roční závěrce.
  • Po zaškolení můžeš být pověřen/a zástupem hlavní účetní při zpracování fakturace přijaté (evidence a zaúčtování FP) nebo při zpracování DPH.

Koho hledáme?

Hledáme člověka, která má rád svůj obor a své zkušenosti využívá pro samostatné zajištění svěřené odpovědnosti. Očekáváme aktivní přístup, schopnost domluvit se a dotahovat svěřené úkoly.

Pro úspěšnou spolupráci potřebuješ:

  • Zkušenosti s fakturací vydanou, všeobecná znalost účetnictví, DPH.
  • Ekonomické vzdělání a zkušenost v oboru (přibližně 2 roky).
  • Komunikační schopnosti.
  • MS Office, základní znalosti AJ.
  • Zkušenost s účetním systémem Money S4 výhodou.

Jak vypadá pracovní den v oXyShopu a jaké benefity na tebe čekají

Co získáš?

  • Stabilní podmínky v české firmě s přátelským a neformálním prostředím.
  • Klidnou oddělenou kancelář.
  • Nové zkušenosti z prostředí IT firmy.
  • Možnost uplatnit své schopnosti a samostatně řešit nesrovnalostí s fakturací vydanou napříč firmou i našimi zákazníky.
  • Zkušenosti s prací v interních systémech (účetní systém Money S4, interní systémy firmy - Oxys, Confluence).
  • Plný úvazek na hlavní pracovní poměr od 1.5.2020 nebo dle domluvy.

Zaujala tě naše nabídka?

Pošli nám svoje CV nebo odkaz na LinkedIn na e-mail kariera__at__oxyshop.cz. Budeme se těšit na osobní setkání.

PS: Tvé osobní údaje jsou u nás v bezpečí a pokud se společně nedomluvíme jinak, budeme je používat pouze po dobu trvání výběrového řízení na tuto pozici.

Chci pracovat pro oXyShop

Zasláním CV a motivačního dopisu uchazeč uděluje souhlas se zpracováním osobních údajů, podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů.