Otevřít

Hledáme specialistu/ku aplikační podpory pro pronajímané e-shopy

Pracujte v největším českém týmu vyvíjejícím e-shopy

Zajímáš se o technologie a nakupování na internetu? Umíš se zorientovat v různých PC prostředích a aplikacích? Umíš vyslechnout, vysvětlit, poradit a třeba i trochu vyhecovat do akce? Staň se oporou zákazníků oXyShopu využívajících pro své projekty pronajímané řešení.

O co budeš na pozici především usilovat?

  • Pomáhat zákazníkům s orientací v administraci, v nabídce základních a nadstandardních funkcí či modulů.
  • Učit zákazníky efektivně využívat všechny nástroje, které mají v rámci našeho e-shopu k dispozici.
  • Zajišťovat optimální fungování všech modulů a funkcionalit (ve spolupráci s programátory a kodéry).
  • Napomáhat dalšímu rozvoji e-shopů, informovat zákazníky o možnostech, cenách a termínech, provádět zákazníky procesem změn.
  • Pečovat o úspěch projektu - dobře fungující e-shop je i tvou zásluhou.

Co na tuto pozici potřebuješ?

  • Především umět projevit zájem o zákazníka, neztrácet klid a trpělivost i v obtížných situacích, vyjadřovat se jasně a srozumitelně v e-mailu i v telefonu.
  • Schopnost vytvořit ze zákazníkových požadavků odborné zadání pro kolegy z realizace.
  • Pozitivní vztah (ne nutně hlubokou znalost) k práci na PC, MS Excelu, orientaci v prostředí internetu. Výhodou: Orientace v IT + logické uvažování + základy programování.
  • Zkušenost s obsluhou e-shopu, popřípadě zkušenost s účetními programy.
  • Umět nabídnout další služby či řešení, které by mohly být pro zákazníka přínosné a poskytnout mu potřebné informace.

Jak bude vypadat tvůj pracovní den?

  • Budeš řešit dotazy a žádosti zákazníků (provozovatelů pronajímaných e-shopů) – telefonicky, e-mailem či přes helpdeskovou aplikaci.
  • Budeš zjišťovat veškeré potřebné informace o tom, co zákazník požaduje.
  • Budeš zajišťovat řešení požadavků zákazníka kolegy – především vývojáři.
  • Budeš informovat zákazníka o způsobu a termínu řešení jeho požadavku.
  • Budeš doporučovat a vysvětlovat potřebné postupy a nástroje e-shopu.

Jak vypadá pracovní den v oXyShopu a jaké benefity na tebe čekají

Co u nás získáš?

  • Pracovní příležitost, při které se můžeš rozvíjet a růst.
  • Možnost rozvíjet se v komunikaci se zákazníkem.
  • Velký posun odborných znalostí v oblasti e-commerce.
  • Můžeš se účastnit odborných školení realizovaných naší společností.
  • Příležitost růst v samostatném vedení zakázek a projektů.
  • Příjemné, vstřícné a podporující kolegy.

Zaujala tě naše nabídka?

Pošli nám svoje CV nebo odkaz na LinkedIn na email magdalena.valaskova__at__oxyshop.cz. Budeme se těšit na osobní setkání.

PS: Tvé osobní údaje jsou u nás v bezpečí a pokud se společně nedomluvíme jinak, budeme je používat pouze po dobu trvání výběrového řízení na tuto pozici.

Chci pracovat pro oXyShop

Hledáš jinou příležitost?

Podívej se na našeho průvodce specializacemi. Najdeš více informací o zacílení jednotlivých pozic i tipy jednotlivých specialistů, jak začít, jak se rozvíjet, na co se zaměřit.

Vstoupit do průvodce specializacemi v oXyShopu