Otevřít

Martin Brablec

Copywriter a majitel Obsahové agentury

Martin Brablec, Obsahová agentura
Martin Brablec, Obsahová agentura

Spokojený s výsledkem je přesně 14 sekund po odevzdání práce. Neustále hledá nové způsoby, jak obsahem vydělávat klientům peníze. A podle aplikace Pocket přečte průměrně 23,6 zahraničních odborných článků týdně.

Martin začínal v roce 2006 jako plnič webů v online agentuře. Studium žurnalistiky rychle propojil s online světem a začal psát texty pro web. V letech 2010-2012 pracoval jako PR manažer v české eshopové špičce CZC.cz. Ale tušil, že to pořád není ono. Na jaře 2013 se proto zhluboka nadechl, odešel na volnou noh a začal naplno psát. Po roce zakládá Obsahovou agenturu. O rok později už má pětičlenný tým. Jde to tak rychle, že ještě nevydechl.

Specializuje se na dlouhodobé dodávání obsahu a copywritingových služeb pro větší firmy. Mezi TOP klienty patří Home Credit, CZC.cz, JIC, softwarové firmy Solitea holdingu, cloudové CRM Raynet a několik on-line agentur.

Ve volném čase je manželem a otcem. Vedle toho je kariéra brnkačka.

Inspiraci od Martina načerpáte na jeho školeních copywritingu v Praze a v Brně.