iSetos:
Zvýšení konverzního poměru o 89 % díky redesignu

Pro autorizovaného prodejce produktů Apple, firmu Setos, jsme zpracovávali kompletní redesign e-shopu. Zaměřili jsme se na jednoduchý a elegantní vzhled vycházející právě z designu výrobků této kalifornské značky. E-shop dává velký důraz na fotografie samotných produktů, jejich představení, možnosti předem vybraných doplňků a podrobného filtrování. Jak se nám redesign podařil?
Případová studie
Cíl
Moderním designem
k vyšší konverzi
Hlavním cílem bylo zvýšit konverzní poměr. Z tohoto důvodu bylo nutné postavit moderní e-shop, který naplňuje náročné požadavky uživatelů Apple jak z pohledu funkčnosti, tak i designu. Společně s tímto jsme měli další sekundární cíle, jako například umožnit uživatelům najít a koupit to nejvhodnější příslušenství k jejich přístroji či tvořit obsah tak, aby si dokázal produkt vybrat i uživatel, jenž s touto značkou zkušenosti ještě nemá.
Strategie
Uspokojit zkušené matadory
i jablíčkové nováčky
Kromě propracovaného detailu produktů, vhodné kategorizace a podrobné filtrace jsme se zaměřili na práci s komunitou. E-shop je proto propojen s YouTube kanálem a blogovými příspěvky. I když je e-shop zaměřen na power-usery, počítá také s novými zákazníky, kteří nemají hlubokou znalost výrobků. E-shop jim tak vychází vstříc například zobrazováním minimálních cen již v megamenu, videonávody a kontaktem, kde se mohou dovolat produktovému specialistovi. Celé řešení je pak jemně podrženo drobnými motion efekty.

Cílové skupiny


1


2


3

Majoritní skupina

Muži ve věku 25-54 let

Mají již nějaký výrobek od společnosti Apple v domácnosti. Tvoří největší návštěvnickou skupinu. 

Minoritní skupina

Uživatelé produktů Apple

Bez ohledu na věk, či pohlaví. 

Vedlejší skupina

Bez zkušenosti s Apple produkty

S produkty Apple nebo značek příslušenství nemají žádnou zkušenost. Kupují je poprvé, nebo jako dárek.

Majoritní skupina
Minoritní skupina
Vedlejší skupina

UX
Výborný nákupní zážitek
díky promyšleným vychytávkám
E-shop má spoustu drobných vylepšení a kategorizací, které pomáhají uživateli zorientovat se, i pokud ještě přesně neví, jaký produkt chce zakoupit. Při příchodu tak má možnost využít v horní části rozcestník dle kategorií, nebo využít promoakcí prezentovaných v bannerech. V dalších blocích si poté může vybírat produkty dle řady, kategorie i dle určení, jako například „Sport a Outdoor“.

Všechny pobídky a promoakce jsou zobrazeny tak, aby zapadaly do celkového designu, „nerušily“ elegantní vzhled a uživateli nekomplikovaly orientaci na stránce.
Na e-shop je také umístěna velká řada doplňkových služeb, jako je lepení fólií nebo možnost několika druhů plateb, včetně opožděné. Celkově bylo vše navrženo tak, aby e-shop poskytoval výborný nákupní zážitek.

Výsledek
Raketový růst
konverzního poměru
V dnešní e-commerce platí více než když dříve, že nejdražší je akvizice nových zákazníků. Při návrhu a realizaci e-shopu iSetos jsme již od začátku vytyčili jako hlavní cíl takto získané návštěvníky zaujmout a pomoct jim si správně vybrat a hladce produkt nakoupit. Již teď díky výsledkům vidíme, že se nám tyto cíle daří plnit. Tím ale nekončíme a připravujeme pro vás společně s iSetos další nové funkce i unikátní obsah.
0%
zvýšení konverzního poměru celkem
0%
zvýšení konverzního poměru na mobilních zařízeních
0%
nárůst průměrné doby strávené na stránce
Tým
Na projektu se podílí
řada našich kolegů
Na projektu nového e-shopu iSetos.cz se podíleli dvě desítky pracovníků oXyShopu, kteří se do procesu zapojili od úvodní schůzky, přes analytické a přípravné fáze až k samotné realizaci. Vše v úzké kooperaci se skvělým týmem na straně iSetosu. Všem za to patří díky. Skvělá čísla v čele se zvýšeným konverzním poměrem jsou důkazem jejich dobře odvedené práce.
jan_uhlir jan_uhlir
otakar_visek otakar_visek
martin_sokol martin_sokol
martin_fiala martin_fiala
jan_posolda jan_posolda
martina_rezacova martina_rezacova
artur_vlk artur_vlk
miroslav_fadrny miroslav_fadrny
Další úspěšný projekt může být váš