Otevřít

E-mail marketing pro e-shopy

Není e-mail jako e-mail. Spousta z nich nudí nebo odrazuje. Máme pro vás důkazy, že umíme dělat e-mailový marketing, který zákazníky baví a přináší objednávky.

oXyShop tvoří chytrý e-mail marketing pomocí těch nejlepších nástrojů

E-mail marketing je vynikající způsob, jak pečovat o současné zákazníky, ale také zajistit e-shopu opakované objednávky. Nemáme ale na mysli plošné rozesílky, kdy e-shop bombarduje své zákazníky nabídkami, které je nezajímají. V oXyShopu jdeme cestou chytrého e-mail marketingu, který počítá s přesnou segmentací zákazníků podle nákupního chování, pohlaví i bydliště, samozřejmě v souladu s GDPR. Zjistěte o našem e-mail marketingu více.

E-mail marketing pro e-shopy

email-marketing-big

Jak děláme e-mail marketing pro e-shopy

Vymyslíme strategii na míru a vybereme vhodný nástroj

email-strategie
email-strategie


Univerzální přístup neexistuje


Stejně jako u ostatních marketingových prací neděláme nic náhodně. Na základě informací o e-shopu, sortimentu i cílových zákaznících vytvoříme každému e-shopu e-mailingovou strategii na míru. Především ji přizpůsobujeme tomu, jakého charakteru je nabízené zboží, jestli má potenciál opakovaného nákupu a jaké navazující služby zákazníci ocení. Následně vybereme nástroj, který je pro e-mailovou komunikaci nejvhodnější.

Tvoříme desítky unikátních a krásných e-mailů

krasne-emaily2
krasne-emaily2


Zákazníka musí e-mail zajímat. Toho se držíme


E-mail marketing od oXyShopu se zdaleka neomezuje na produktové nabídky.E-mailovou komunikaci propojujeme s obsahovým marketingem a posíláme zákazníkům přesně načasované zprávy, které zvyšují jejich důvěru vůči e-shopu. Zákazníkům, kteří si koupili letenku, posíláme návody, jak se dostat z letiště. Po nákupu se zákazníků ptáme, jak byli spokojeni a vyhodnocujeme jejich odpovědi. Odměňujeme zákazníky dle jejich útrat. A mnoho dalšího...

Nastavujeme e-mailovou automatizaci

emailing
emailing


Proč dělat všechno ručně, když máme dnes tak chytré nástroje


Pomocí nástrojů, jako je Ecomail, Mailchimp, SmartEmailing a mnoho dalších dokážeme rychle nastavit e-mailové automatizace.Jsme schopni pro každý e-shop vymyslet třeba následující scénář: Zákazník přijde na web, přijde do kategorie praček a vyskočí mu okno, které ho požádá o e-mail výměnou za návod o vhodném výběru pračky. Po vyplnění přijde zákazníkovi automaticky e-mail, jak si vybrat pračku, plus dárkový kód na 5% slevu. Podobných scénářů mohou být tisíce.

Naše kampaně jsou GDPR friendly

gdpr-email2
gdpr-email2


Poslední, co bychom chtěli, je zákazníky e-shopu rozčilovat


Všechny e-mailové kampaně i samotné sběry e-mailů děláme tak, aby e-shop neporušoval ochranu osobních údajů zákazníků a tak, aby rozesílky zákazníkům nevadily. Databázi zákazníků udržujeme pouze tak velkou, jak to dává smysl. Přednost dáváme kvalitě před kvantitou. E-shopy, o které se staráme,, dokážou přes e-mail komunikovat se zákazníkem téměř individuálně, aniž by to zákazníkovi vadilo nebo přišlo nepřirozené.

Napojíme váš e-shop na Ecomail a připravíme strategii e-mail marketingu

ecomail_oxyshop
ecomail_oxyshop

Chcete zlepšit výsledky vašeho e-mail marketingu o stovky procent?

Případová studie: Mpouzdra.cz

mpouzdra
mpouzdra

Model telefonu jako klíč k e-mailovému marketingu

Ovládnout disciplínu e-mail marketingu není těžké, pokud máte dobrý nápad. Třeba rozdělovat zákazníky podle jiného klíče – modelu jejich telefonu.

Společně s e-shopem Mpouzdra.cz jsme vytvořili promyšlenou strategii e-mail marketingu.

Co říkají e-shopeři o našich e-mail marketingových inovacích

mPouzdra
Spolupráci s online marketingovým týmem jsme zahájili v roce 2018. Společně jsme vytvořili promyšlenou e-mail marketingovou strategii, která vychází z našeho poměrně složitého sortimentu. Díky této strategii nyní můžeme segmentovat více než 3 000 zákazníků a oslovit je s nabídkou na míru. Výsledkem personalizovaných newsletterů je nárůst objednávek z e-mailových kampaní.
Jan Maštera, jednatel Mpouzdra.cz
Roncato
S týmem online marketingu spolupracujeme prakticky na všech formách reklamy a se spoluprací jsme velice spokojení. Oceňujeme ochotu týmu zaškolit nás do problematiky a vše nám vždy jasně vysvětlit. Vypracovali jsme spolu strategii e-shopu a zaměřili jsme se i na strategii benefitů pro naše zákazníky. To vše vedlo ke značnému růstu našeho e-shopu.
Petr Laník, jednatel

Poznejte lidi, kteří vám pomohou uspět

Náš specialista na e-mail marketing

Tomáš Pektor
Tomáš Pektor

Tomáš Pektor

Specialista online marketingu


Tomáš je náš nejnovější člen týmu, ale v online marketingu není žádný začátečník. Tomáš nastavuje nestandardní e-mail marketingové kampaně pro různorodé e-commerce projekty. Denně proniká do hloubky největších projektů a experimentuje s využívanými postupy.

Naše zásady u rozvoje e-shopů

Jen 50 milisekund
________________
trvá člověku, aby se rozhodl, jestli bude e-mail číst
Víc než 200
________________
segmentů zákazníků už jsme nastavovali v rámci jediného e-shopu
Až přes 50 %
________________
míru otevření mají naše chytré kampaně pro e-shopy
Nárůst o 700 %
________________
není rekord, ale běžné zlepšení obratu z e-mailingu po našem zásahu

Mějte e-mail marketing lepší než 90 % e-shopů

Nezávazně nám napište nebo zavolejte. Ozveme se vám nejpozději do druhého pracovního dne. Nejdříve si promluvíme o vašem online podnikání a pořádně si vás vyslechneme. Teprve potom přijdeme s individuální nabídkou, která pro vás bude dávat smysl.

Anebo navštivte naše školení či workshop. Víme, že vám tak můžeme ušetřit desítky tisíc, protože si uděláte jasno v tom, kterým směrem se vydat a jaké služby vlastně poptávat. Našim cílem je zlepšit nejen tržby vašeho e-shopu, ale především jeho profit.