Otevřít

Obsahový marketing pro e-shopy

Tvořit zajímavý obsah je nejlevnější způsob, jak získat nové zákazníky a zajistit růst e-shopu.

Obsahový marketing je klíčový v celém nákupním procesu

Zboží na e-shopu nejsou jen věci. Je to také obrovský soubor témat, která zajímají cílové zákazníky. Nového zákazníka můžeme získat díky zajímavému článku, stávající zákazník bude mít zase radost z užitečných pokynů, jak s produktem zacházet. Marketingový tým oXyShopu pomáhá e-shoperům maximálně využít potenciálu jejich produktové nabídky. Tvoříme články na e-shop i blog, zajišťujeme lepší fotografie a videa produktů, rozesíláme zákazníkům užitečné e-maily a tvoříme atraktivní obsah na sociálních sítích. Díky této práci e-shopy pod našima rukama nejen rostou, ale také zvyšují svou popularitu u zákazníků.

Content marketing

content-mkt

Jak zlepšujeme e-shopům obsah

Před psaním analyzujeme a plánujeme

obsah-analyza
obsah-analyza


Víme přesně, o čem je potřeba psát. Vycházíme z relevantních dat


Ani při tvorbě článků se nespoléháme jen na kreativitu. Zajímají nás data. Součástí našeho obsahového marketingu jsou tedy analýzy klíčových slov, které nám poskytnou spoustu informací, co zákazníci vlastně hledají a co je zajímá. Zároveň si od klienta vždy získáme maximum informací o sortimentu a jeho vlastnostech. Následně obsah naplánujeme jako spolehlivá redakce. Nic neděláme náhodně.

Tvoříme kvalitní texty, fotky i produktová videa

foto-video
foto-video


Každý sortiment je jiný. Obsah tomu přizpůsobujeme


Naše služby jsou komplexní. Pokud e-shop nepotřebuje ani tak texty jako lepší fotografie nebo videa produktů, není to pro nás překážkou. Pro naše klienty organizujeme profesionální nafocení produktů nebo kvalitní tvorbu produktových videí. Je pro nás samozřejmostí nejen kvalita obsahu, ale také jeho prezentace a čitelnost. Zkrátka se individuálně u každého e-shopu zaměříme na nejdůležitější obsah, a ten tvoříme jako první.

Bavíme zákazníky na sociálních sítích

socialni-site
socialni-site


Lidé na sociální sítě chodí komunikovat. Ne sledovat reklamy


Mnoho e-shoperů si na sociálních sítích, zejména na Facebooku, vyláme zuby, protože lidé na jejich příspěvky nereagují. Díky mnohaletým zkušenostem s propagací elektra, nábytku i dalších komodit na Facebooku jsme schopni komunikaci na sociálních sítích dělat tak, aby zákazníky opravdu bavila a zvyšovala tak popularitu e-shopu.

Obsahem zvyšujeme důvěryhodnost značek

customer-care
customer-care


E-shopy, pro které pracujeme, si umí zákazníka lépe udržet


Zajímavý obsah pro zákazníky tvoříme nejen proto, abychom je získali pro e-shop, ale také kvůli kvalitní zákaznické péči. Zpracováváme užitečné materiály pro ty, kteří v e-shopu už nakoupili, a pomáháme tak e-shopu si budovat pověst kvalitního prodejce, který se o zákazníky správně stará.

Kdo pro vás zajistí špičkovou kvalitu obsahu?

Náš specialista pro obsahový marketing

ondrej
ondrej

Ondřej Pešák

Vedoucí online marketingu


Ondra vede tým online marketingu v oXyShopu už druhým rokem. Má za sebou více než 3 roky zkušeností se sociálními sítěmi, PR a vedením celého týmu copywriterů. Ondra navrhuje komunikační a obsahové strategie, díky nimž jsou e-shopy unikátní, a tento obsah umí prezentovat na Facebooku tak, že na něj pozitivně reagují tisíce zákazníků.

Naše zásady u rozvoje e-shopů

Jen 500 znaků
________________
stačí Ondrovi k tomu, aby na e-shop dostal tisíce lidí
Víc než 50 skupin
________________
pro tolik různých sortimentních kategorií už Ondra vymýšlel obsah
5 let zkušeností
________________
Ondra každý den využívá pro vytváření obsahu
Obrat 600 000 Kč
________________
je rekord, který přinesl jeden z Ondrových článků

Rozjeďte pro svůj e-shop obsahový marketing

Nezávazně nám napište nebo zavolejte. Ozveme se vám nejpozději do druhého pracovního dne. Nejdříve si promluvíme o vašem online podnikání a pořádně si vás vyslechneme. Teprve potom přijdeme s individuální nabídkou, která pro vás bude dávat smysl.

Anebo navštivte naše školení či workshop. Víme, že vám tak můžeme ušetřit desítky tisíc, protože si uděláte jasno v tom, kterým směrem se vydat a jaké služby vlastně poptávat. Našim cílem je zlepšit nejen tržby vašeho e-shopu, ale především jeho profit.